.    

POZOR! Tento článek byl naposledy aktualizován před více než dvěma lety!

Je možné, že následující­ stránka obsahuje odkazy, které dnes již nejsou funkční, nebo že některé informace uvedené v tomto článku se v průběhu času ukázaly jako prokazatelně chybné. Pokud jakoukoliv podobnou závadu zjistíte, tak neváhejte napsat co nejpřesnější popis závady do veřejného komentáře pod článkem: redakce TečkyCZ nové komentáře neustále sleduje, a to i pod těmi nejstaršími články. V celé řadě případů lze chyby snadno opravit - např. se stává, že video na YouTube bylo smazáno a znovu nahráno pod jiným id. V jiných případech někdo zase zakáže embedovaní videa, která přitom existuje ve více kopiích, nebo se z webu ztratí stránka umístěná na negarantovaném freehostingu, zatímco původní autor stránek si mezitím zaregistruje vlastní doménu, atd.

Děkujeme všem, kteří pomáhají opravovat chyby ve starších webových stránkách a udržují tak Internet naživu - redakce TečkyCZ.


Proč Paroubek, proč vajíčka, proč letos.

xChaos 28. května 2009 [13244 znaků] [Globální vesnice]
★★ [ + ] 2 [2x] [ - ]
Zobrazení 2868 ← RSS 274 Facebook 1 Twitter 9 Google 3
Komentářů 15

Rovnostářsky a neziskově založení lidé v naší zemi se často zuby nehty distancují od označení levice - a tuto vlajku u nás naopak třímá v rukou podivný konglomerát mediálně nepříliš schopných figurek bez většího všeobecného rozhledu, kterým na stávajících elitách a establishmentu vadí nejvíc to, že nejsou jeho součástí. Ne... Paroubek není ztělesněné zlo... on pouze před lety zničil pár cvokům sen o svobodném mejdanu, na kterém se sejdou tisíce lidí prostě jen tak, jen protože si o tom řeknou sami mezi sebou - bez plakátů, bez TV spotů - a letos pro změnu zase pokazil celému českému národu příležitost, kterou dostal snad poprvé od dob Karla IV nebo Rudolfa II: totiž mít pocit, že stojí v čele Evropy. Což je pocit, který si jiné části Evropy užívají daleko častěji ...
Včerejšího "vajíčkového" happeningu na Andělu jsem se neúčastnil hlavně proto, že jsem seděl v práci - už mi nezbývá zrovna moc dní dovolené. A proč jako podnikatel musím chodit ještě přes den do práce, to bude vysvětlené níže...

Videa z té akce mohla být vcelku vypečená... ale na druhou stranu, internet jimi bude určitě zaplaven i bez mého přičinění, a mě baví spíš být s kamerou na místech, která se jen tak nevidí (sledujte TečkuCZ... máte se na co těšit...).

O co zhruba šlo s těmi vajíčky:

  • Penc podal trestní oznámení na 'Paroubkovu ochranku' [czechtek.bloguje.cz]
  • ČSSD na Andělu: Vajíčkový atentát [czechtek.bloguje.cz]
  • Trefit Jiřího Paroubka je sexy [czechtek.bloguje.cz]
  • Další vajíčkový útok na Paroubka sledovali i dva Marťani na kolech [czechtek.bloguje.cz]

    Z házení vajíček je nadšený Stanislav Penc a zděšený [www.novinky.cz] je z toho naopak Václav Klaus.

    Tedy asi takhle... strašně rád bych TečkuCZ stočil od politiky na delší dobu zase směrem k různým technologickým a jiným úletům, ale v současné době to jde stěží, protože před euro-volbami je prostě politiky všude plno. Možná, že během příštích let se euro-parlament stane důležitějším a sledovanějším, než ten lokální český... takže se není moc čemu divit. Poslední šance hlasovat, že chcete aby vaše vesnice byla nezávislá, a aby mocenské monopoly místních zavedených mafií nikdo zvenčí moc neohrožoval.. (klid... mě na těch mafiích také vadí jen to, že nejsem jejich součástí...)

    Mohl bych se samozřejmě na celou věc koukat očima "salónního levicového intelektuála" za kterého jsem často označován (nejčastěji v diskuzní komunitě NYX, když tam veřejně obhajuju obnovitelné zdroje energie proti různým demagogickým výpadům...). Jenže ouha.. já nic takového nejsem. Přitom znám spoustu lidí, které by rozhodně bylo správné řadit na levici... a nemyslel bych to vůbec jako urážku... jenže oni jo, kdyby jim tak někdo řekl. A paradoxní je, že mě když někdo označí za levičáka, tak to nevnímám jako urážku, ale prostě jako nepřesnost. Protože já prostě dostatečně rovnostářský nejsem - a nikdy nebudu, i kdybych se stavěl na hlavu. Každopádně: kdybych salónní levicový intelektuál přeci jen byl (přiznám se, že na téhle představě mě nejvíc lákají ty salóny... protože se mi s tím volně asociuje spojení "lev salónu"... tak nějak tiše předpokládám, že ony "salóny" jsou plné sličných buržoazních existenciálně dam v přestrojení za existenciálně černě oděné levicové intelektuálky, které se tváří, že jim imponují vousatí a rozevlátí revolucionáři, kteří do oné kavárny přišli přímo z nedaleké barikády, a pokud je osloví, zda nemají oheň, tak jim galantně zapálí cigaretu přímo od plápolajícího doutnáku Molotovova koktejlu, který drží neustále v pohotovosti.. otázka samozřejmě je, jak se to slučuje s požárními předpisy v dané kavárně, ale to je právě ten důvod, proč nemůžu být levicový intelektuál... za to může tenhle můj nešťastný opatrný pragmatismus...).... no, tedy, každopádně: kdybych salónní levicový intelektuál přeci jen byl, tak bych mohl donekonečna rozebírat, že jde vlastně o střet prvoligového Pí-Ár, které si pravicovým stranám může dovolit sponzorovat bohatý establishment, s chudými béčkovými reklamkami, které si najala ČSSD, a které jsou zběhlé spíše v prodeji levicových PET lahví s vodou z vodovodu levicovým baťůžkářům a snowboardistům (a v ideálním případě dokonce prázdných a falešných PET lahví - ve kterých ani ta voda není :-). Chudáci vykořisťovaní lidoví copywriteři dobrovolně nabídli svoje služby a stvořili revoluční oranžový image (zřejmě inspirovaný barvou vaječného žloutku) této avantgardě nepracujícího lidu, aby se střetli s pečlivě propočítanou a vychytralou strategií arogantních kravaťáků v jejich nablýskaných limuzínách. Tak nějak to zřejmě vidí Blisty [www.blisty.cz], jako jinak ... podle nich ta vajíčka chodí házet nejspíš přímo příznivci Dělnické strany osobně.

    Jenže já sem nic takového nenapíšu, i když tím nejspíš odradím i ten poslední zbytek lidí, kteří TečkuCZ ještě čtou a píší sem nějaké komentáře. A to přesto, že mě nijak neimponuje jednoduché řešení v podobě přímého propojení ekonomické a politické moci ve směru ekonomika -> politika (které nabízí pravice), a přesto, že ho nepokládám o nic lepšího, jako to samé propojení, akorát provedené ve směr stát -> ekonomika (jak ho nabízí mainstreamová úřednická levice). Jenže co když někdo státní moc a ekonomiku propojovat nechce - ani jedním směrem ?

    Je pravda, že kdyby pravice bratra Paroubka neměla, tak by si ho musela vymyslet. Pan hospodský, dokonce cosi jako celopražský pan hospodský. Za minulého režimu se zapletl dosti nešťastně, a ani k žádnému pořádnému korytu si nepomohl, na rozdíl od členů té skutečně správné strany. Zatímco předchozí vedení ČSSD mělo vazby na provozovatele veřejných domů (a její členové dokonce dokázali získat dotace na výstavbu jednoho takového, v jednom případě), tak dnešní vedení se často se vyskytuje ve společnosti ehm... kolotočářů (?) vybírajících výpalné (?) a živicích se výstavnictvím a ne zcela (?) úmyslnými (?) pojišťovacími podvody (?). Ehm. Tolik profesionální Pí-Ár. Toto víme o ČSSD z korporátních médií, tak to jistě musí být beze zbytku pravda. Ostatně - i já se živím jako největší dealer internetové pornografie v Břevnově a Střešovicích, že ano...

    Jenže to jsem nechtěl říct. Tedy jinak... Paroubek jako typický malý český rozvedený tlustý pantáta a hospodský, ale vlastně tedy na straně lidu a jeho jistot.. rád všem naleje na sekyru... vlastně někdo možná vykalkuloval, že přesně toto masy převážně mimopražského obyvatelstva od pořádného, echt českého politika čekají. Kdo ho nemá rád, tak je buď Pražák, nebo nafoukaný intelektuál, ale lid ho miluje. Pokud to je takhle, tak rozčilovat se jen zbytečná ztráta času.

    Jenže ani tohle jsem nechtěl říct. To nejdůležitější jsem stejně řekl už v nadpisu, ale tak tedy ještě jednou:

    Paroubek rozehnal v roce 2005 jeden mejdan, který rozhánět neměl. A co víc: rozehnal mejdan, na kterém tehdy byli i budoucí potenciální pravděpodobní voliči jeho vlastní strany - kteří kdyby se rozkoukali, tak zjistí, že na příjem nad 100 000 čistého asi opravdu nedosáhnou, i když budou docela dobří v tom, co dělají - a tudíž pro ně třeba progresivní daň z příjmu vlastně není žádná velká hrozba. Prostě typický účastník Czechteku nebyl žádný bohatý mladý burzián ve svém kabrioletu - ti se účastní jinačích akcí. Jenže ti lidé co tam byli už budou mít celoživotní emocionální blok levici volit - aspoň pokud bude v jejím rámci Paroub-egg pořád u vesla.

    Paroubek dále (víceméně omylem, zřejmě) svrhnul vládu ve chvíli, kdy jinak nepříliš patrioticky založený český národ přeci jen mohl mít - historicky velmi ojedinělý - pocit vyjímečného postavení v rámci Evropské Unie. Dobře, ti lidé v čele možná nebyli ideální, a možná by si i zasloužili sesadit dejme tomu v červenci - jenže on je sesadil v půlce předsednictví... a to je něco jako měnit řidiče autobusu za jízdy, a nenechat ho ani zastavit, že jo. A ať už si o EU myslíme cokoliv - tak lidí, kteří ho za toto nebudou mít rádi nejspíš nebude zrovna málo.

    Další problém je, že Paroubek si jako klíčové téma vybral ortodoxní podporu bezplatného zdravotnictví v zemi, která ve které to s tou teoretickou bezplatností je ale takové poněkud víceznačné. Pracující lid nebývá tak extrémně často nemocný... ovšem i pokud je pracující lid zrovna v sockoidním, nezaměstnaném stavu, tak si přesto musí povinně platit zdravotní pojištění, a když ho neplatí, tak mu jaksi automaticky vzniká dluh vůči VZP - a ten pak klidně vymáhají exekutoři. Stejně tak pracující lid tuší, že existují opravdu drahé operace, léky či jiné zákroky, které oni nebo jejich blízcí mohou potřebovat, a na které by pojišťovnám zřejmě měly zbýt nějaké peníze. Většina pracujícího lidu, si dovede přebrat, že zaplatit 30 Kč u lékaře znamená si odepřít cca jedno točené pivo - tedy, víceméně, pozvat toho doktora na pivo v lepší restauraci - na které ten doktor jistě má nárok, a které si drtivá většina jich samotných dovolit může. Tedy jak už to tak vypadá: tento symbolický projev solidarity s opravdu těžce nemocnými (který současně nebyl podmínkou pro odepření ošetření akutních případů, které by bylo nezákonné) byl mimořádně nešťastně zvoleným sporným bodem. Sociálně vyloučení jedinci totiž nemají problém sehnat těch 30 Kč - na to se v krajním případě stačí na chvíli postavit s kloboukem někam na stanici metra. Sociálně vyloučení jedinci mají často na krku exekuce za neplacení povinného zdravotního pojištění za celá léta - protože nic jako bezplatné zdravotnictví u nás samozřejmě nikdy neexistovalo (byť ho teoreticky zaručuje ústava).

    No a Paroubek mimo jiné svrhl vládu krátce před volbami do europarlamentu - což ovšem povede k tomu, že bude čelit dvěma vysilujícím předvolebním kampaním za sebou. Sice mu teoreticky nahrává to, že předvolební kampaň se odehrává v době celosvětové finanční krize - jenže ouha... lidi v Paroubkovi fakt nevidí Obamu - a ti, kdo trochu tuší, která bije, ani nevidí v současné ČSSD nic podobného americké Demokratické straně. ODS získala podivuhodný impuls v momentě, kdy se zbavila nutnosti veřejně ospravedlňovat různé čím dál tím více obskurnější názory prezidenta Klause - zatímco ČSSD má k něčemu podobnému ještě hodně daleko.

    K určitým pozitivům ČSSD patří rozhodně to, že k ní vykazují značnou afinitu lidé s převážně pacifistickým světonázorem, kteří odmítají stupňování militarizace společnosti, vojenské intervence ve světě, apod. Na druhou stranu - jak máme reagovat my pacifističtí živnostníci a podnikatelé, poskytují služby s vysokou přidanou hodnotou (hostinští, programátoři, apod.) - kterým Paroubek právě tuším v roce Czechteku 2005 (možná si to už nepamatuju přesně) snížil sazbu pro povinné přihlášení se k DPH z 3 miliónů ročně na pouhý jeden milión ? Předpokládal snad, že malá firma může svým zákazníkům jen tak ze dne na den zdražit služby skoro o celých 19% (nebo asi tak o polovinu této sazby, protože nějaké DPH je přeci jen odečitatelné na vstupu...) jen proto, že stát se rozhodl vás přehodit do jiné daňové sazby ? Zcela narovinu: zhruba od Paroukovy změny pravidel pro placení DPH (které ovšem "pravicová" vláda ponechala beze změny) jsem jakožto živnostník reálně přestal dosahovat zisku, což mě dost zdeprimovalo a nakonec jsem se musel zaměstnat v běžném denním zaměstnání. Kdo na tom vydělal je nakonec stát, který ze mě jako z plátce DPH čtvrletně několik desítek tisíc Kč nakonec vytáhne. Co se tedy ze mě vlastně stalo... z mé firmy, z mého IČO a živnostenského listu ? Neziskový výběrčí daní pro státní úředníky ?

    Voliči dnes myslím vidí několik příležitostí, jak naštvat Klause i Paroubka současně - a proto je myslím vítěz voleb předem jasný, byť já osobně budu asi volit spíše něco menšího a obskurnějšího, než tohoto vítěze. A Paroubek nejspíš tím vítězem nebude - a zda to bude díky mistrovskému miliardovému Pí Ár, a nebo díky decentralizovaně-dezorganizované vzájemné komunikaci lidí, kteří sice v podstatě nevěří už skoro ničemu - ale tím spíše nevěří lacinému populismu...

    Výzvu Stanislava Pence týkající se volení malých stran nepokládám za zcela nesmyslnou. Minimálně vysoká volební účast je potřeba k tomu, aby antihumánní Dělnická strana nedosáhla na státní příspěvek za vysoké procento odevzdaných hlasů - proto skutečně platí, že sedět doma není řešení... navrhuji jít k volbám a volit jakoukoliv kravinu, i pokud pro vás nejsou přijatelné velké strany - hlavně aby nedostaly výrazně vysoké procentuální zastoupení ti, které tam nechceme. Zbavme se instikntivní potřeby "nezahodit svůj hlas" a volit někoho, kdo dostane 5%: takto jsem léta volil SZ právě proto, že byla pod 5% hranicí - do EU parlamentu je tento práh nižší - a letos si opět pohrávám s myšlenkou z principu si vybrat někoho, kdo má malou šanci tento práh překročit. Balbínova strana (pojmenovaná zřejmě podle jejich hospody v Balbínově ulici na Vinohradech) mě přijde jako neškodná recese, a uvažuji např. i o Humanistické straně - politickém křídle humanistického hnutí. Sice je vůbec neznám - ale jsou důkazem toho, že proti americkému radaru u nás zdaleka nestála jen poststalinistická KSČM a jejich humanitární angažmá v Ghaně ve mě budí respekt.

    A mimochodem... obchodní řetězec Lidl prý vyhlásil jako akci měsíce slevu na vajíčka...


  • Sloupcová sazba: pokud je okno prohlížeče dostatečně velké (na monitoru s dostatečným rozlišením), zobrazí se článek ve více sloupcích (w3.org). Testováno v browserech Firefox, Opera a Chrome. Není implementováno v Internet Exploreru. Tato feature může způsobovat problémy ve starších verzích prohlížečů s jádrem Webkit (Google Chrome, Safari, Konqueror). Pokud nevidíte článek celý, zkuste zmenšit okno prohlížeče nebo použít verzi pro tisk. [zpět na začátek sloupcové sazby]
    Pokud se vám článek líbil, zkuste autora podpořit [zobrazit možnosti]
    Sdílet v síti [Identi.ca - musíte být předem přihlášeni] [Twitter] [Facebook] [Jagg.cz]
    Formátovat pro tisk [bez komentářů] [s komentáři]
    Krátká forma URL (adresy) [http://teckacz.cz/874]
    Všechny články [od autora xChaos] [v rubrice Globální vesnice] [nejnovější]

    Hodnocení článku čtenáři [ + ] 2 [2x] [ - ]
    Tip: Pro moderaci článků (kladné nebo záporné hodnocení) je nutné použít browser, který podporuje javascript a cookies.
    Komentáře čtenářů [napsat vlastní]
    Skrýt hodnocené nebo méně


    [] xChaos 28. května 2009 ← komentářů 5521 -1 [3051x]
    [ + ] 0 [0x] [ - ] ← pro ohodnocení komentáře se není nutné nikde registrovat
    → [/-/11908] ← na komentář můžete odpovědět nebo ho sdílet
    http://aktualne.centrum.cz/report/kuriozity/clanek.phtml?id=638475

    [] rednex (anonym) 28. května 2009 ← komentářů 112 ☯☯☯☯ 74 [98x]
    [ + ] 0 [0x] [ - ] ← pro ohodnocení komentáře se není nutné nikde registrovat
    → [/-/11909] ← na komentář můžete odpovědět nebo ho sdílet
    Tak s těmi humanisty mám jasnou volbu, jsou jediní, koho jsem poznal "na vlastní oči" a proti komu se osobně cítím morálně-politicky malinkej až provinile. ... [celkem 1309 znaků] [zobrazit]

    [] rednex (anonym) 28. května 2009 ← komentářů 112 ☯☯☯☯ 74 [98x]
    [ + ] 0 [0x] [ - ] ← pro ohodnocení komentáře se není nutné nikde registrovat
    → [/-/11911] ← na komentář můžete odpovědět nebo ho sdílet
    Ohledně Czechteku bych rád opravil to o tom řádění. Třeba i řáděte, to patří k životu, ale rozptýleně. Copak se musí sejít na jednom místě několik tisíc lidí naráz? Na to je dobrej leda ten vojenskej prostor.

    [] fikus (anonym) 28. května 2009 ← komentářů 583 ☯☯ 78 [166x]
    [ + ] 0 [0x] [ - ] ← pro ohodnocení komentáře se není nutné nikde registrovat
    → [/-/11912] ← na komentář můžete odpovědět nebo ho sdílet
    utok na politika ad hominem je zjednodusovani si prace s pripravou argumentu. a i kdyby melo jit o utok na dnesni politiky, tak proc se
    nezorganizovalo neco jako Nedekujeme odejdete!
    Pak by meli moje sympatie, tedka je nemaji.

    [] xChaos 28. května 2009 ← komentářů 5521 -1 [3051x]
    [ + ] 0 [0x] [ - ] ← pro ohodnocení komentáře se není nutné nikde registrovat
    → [/-/11915] ← na komentář můžete odpovědět nebo ho sdílet
    rednex: naprosté nepochopení problematiky... technaři se na jednom místě soustředili na 3-4 dny, většinou jedinkrát v historii dané lokality za celou historii té akce - a pak už je tam nikdo nikdy víckrát neviděl. srovnej to s dopadem stavby dálnic,... [celkem 1910 znaků] [zobrazit]

    [] rednex (anonym) 29. května 2009 ← komentářů 112 ☯☯☯☯ 74 [98x]
    [ + ] 0 [0x] [ - ] ← pro ohodnocení komentáře se není nutné nikde registrovat
    → [/-/11917] ← na komentář můžete odpovědět nebo ho sdílet
    Možná problematiku Czechteku naprosto nechápu, s komentářem 28.5. 19:03 ale souhlasím :) Kde koliduje s mým názorem? Že jsem mohl obvinit média? OK, souhlas, tak tedy: Nechoďte na megaakce, kterým dělá hysterickou reklamu TV Nova, budete vás tam moc, a na akci budou chtít profitovat různé subjekty od "Ministerstva pravdy, lásky a humanitárního bombardování" až po "Spravedlivou pěst spořádaného občana".
    Jo a předsednictví - Karel IV se asi neztrapňoval průhlednými českými křivárničkami s oslazovací kampaní, plastikou s tureckým záchodem, smlouvami s ukrajinskými dodatky, lhaním "překladatele" Vondry, atd.

    [] xChaos 29. května 2009 ← komentářů 5521 -1 [3051x]
    [ + ] 0 [0x] [ - ] ← pro ohodnocení komentáře se není nutné nikde registrovat
    → [/-/11920] ← na komentář můžete odpovědět nebo ho sdílet
    rednex: Davida Černého spousta lidí moc nemusí, ale já přeci jen v tom co dělá nějaké poselství nacházím. To, co předvedl, rozhodně lépe reprezentovala mě jako čecha/středovropana, než kdyby tam byly prostě jen vyvěšené nějaké hloupé balonky a fangličky.. ti euro-úředníci jsou teoreticky placení z našich daní, z daní euro-občanů - tak jen ať trpí a lámou se hlavičky, ona to není mateřská školka, ta budova kde to Černý vystavil.

    souhlasím, že to nebylo zcela vyvážené.. měl měřit všem stejným metrem... toto dopadlo dost náhodně: pro některé země zcela neutrálně, pro jiné mírně urážlivě...

    [] xChaos 29. května 2009 ← komentářů 5521 -1 [3051x]
    [ + ] 0 [0x] [ - ] ← pro ohodnocení komentáře se není nutné nikde registrovat
    → [/-/11921] ← na komentář můžete odpovědět nebo ho sdílet
    .. překlep.. myšleno ať si "úředníci lámou hlavičkou", ehm.

    [] xChaos 29. května 2009 ← komentářů 5521 -1 [3051x]
    [ + ] 0 [0x] [ - ] ← pro ohodnocení komentáře se není nutné nikde registrovat
    → [/-/11922] ← na komentář můžete odpovědět nebo ho sdílet
    ehm, zase překlep, musím už dopsat ten nový CMS pro TečkuCZ 2.0, sakra :-)

    [] Tomáš_Mráz 29. května 2009 ← komentářů 304 64 [240x]
    [ + ] 0 [0x] [ - ] ← pro ohodnocení komentáře se není nutné nikde registrovat
    → [/-/11925] ← na komentář můžete odpovědět nebo ho sdílet
    Problém ve vajíčkových útocích skutečně není v tom, že někdo háže po politikovi vajíčka. Kdyby si po onom legendárním rozprášeném Czechteku někde někdo na Paroubka počkal a zasypal ho klidně stovkou vajec, zatleskal bych mu. Tohle ale fakt není ten případ. Je zjevné, že vajíčkové útoky jsou přinejmenším nepřímým důsledkem neustálé mediální ostrakizace a zesměšňování nejen Paroubka, ale i celé ČSSD a v důsledcích jakékoliv levicovější politiky.
    Dokonce si ani nemyslím, že by cílem těchto médií bylo vyvolání oněch vajíčkových útoků, bohužel to prostě nedomysleli. Protože jejich jediným důsledkem může být mobilizace voličské základny ČSSD.

    [] xChaos 29. května 2009 ← komentářů 5521 -1 [3051x]
    [ + ] 0 [0x] [ - ] ← pro ohodnocení komentáře se není nutné nikde registrovat
    → [/-/11927] ← na komentář můžete odpovědět nebo ho sdílet
    no, ona totiž o očerňováním v té kampani možná ale skutečně začala ČSSD:

    http://www.virtually.cz/index.php?art=18638

    koaliční vláda ODS totiž nic moc skutečně pravicového (jako by byla úplná deregulace nájemného, apod.) vlastně za ty dva roky ani neudělala... prostě je to jen spor dvou zájmových skupin nějakých lobyistů, a vzájemná ideologická obvinění jsou úplně mimo... jde jenom o to, jestli u nás dálnice budou stavět české bagry nebo bagry z ciziny - resp. je jasné, že české bagry, ale řeší se, kdo za to shrábne provizi/úplatek/všimné/výhody.... řekněme tomu jak chceme...

    [] rednex (anonym) 30. května 2009 ← komentářů 112 ☯☯☯☯ 74 [98x]
    [ + ] 0 [0x] [ - ] ← pro ohodnocení komentáře se není nutné nikde registrovat
    → [/-/11929] ← na komentář můžete odpovědět nebo ho sdílet
    http://www.blisty.cz/2009/5/29/art47099.html
    http://www.blisty.cz/2009/5/29/art47104.html
    Zajímavá hádanka na rozpoznávání obličejů, já rozdíl nenašel, ale do problematiky nedělám. Každopádně je mi milejší se dozvědět, že s tou stařenou se pere nějaká svazačka z Langerova VUMLu, než mstící se účastník Czechteku.
    Považuju za chybu na úrovni TV Nova do toho CzechTek vůbec tahat. Nejradši bych všechno o CzechTeku ze svých příspěvků smazal, protože to sem vůbec nepatří, a je to velmi nefér to takhle míchat. Ale to XChaos si začal a zblbnul mě :)

    [] fikus (anonym) 31. května 2009 ← komentářů 583 ☯☯ 78 [166x]
    [ + ] 0 [0x] [ - ] ← pro ohodnocení komentáře se není nutné nikde registrovat
    → [/-/11930] ← na komentář můžete odpovědět nebo ho sdílet
    a co rikaji v csaf:

    http://csaf.cz/index.php?clanok=916

    [] sci_tek (anonym) 9. června 2009
    [ + ] 0 [0x] [ - ] ← pro ohodnocení komentáře se není nutné nikde registrovat
    → [/-/11949] ← na komentář můžete odpovědět nebo ho sdílet
    hih, tohle by mohlo bejt jako výukovej text v kapitole, "Jak si levicovej dorost nechce přiznat, že je s Poseroubkem na jedný lodi" radara na vás :)

    [] xChaos 10. června 2009 ← komentářů 5521 -1 [3051x]
    [ + ] 0 [0x] [ - ] ← pro ohodnocení komentáře se není nutné nikde registrovat
    → [/-/11959] ← na komentář můžete odpovědět nebo ho sdílet
    http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/170999-britsti-nacionaliste-celi-vajickovemu-protestu.html
     

    Počet zobrazených komentářů: 15 [celkový čas potřebný k prohledání databáze a vytvoření stránky: 1.07 sekund]

    Pozor, vložením komentáře souhlasíte s pravidly hry TečkyCZ! [zobrazit pravidla] →
    Ochrana proti spambotům - tři-krát-tři je ... ? (napište číslicí - nemělo by byt potřeba při zapnutém JavaScriptu)
    Sociální síť (přihlaste se předem, 1. řádek<=96 znaků=status, zbytek=odkaz)
    Offtopic resolver (týká se odpověď původního tématu, nebo patří jinam?)
    Přezdívka (povinně) - nepoužívejte speciální znaky, mezery=podtržítka
    E-mail (volitelně) - nebude zobrazen, zobrazí se ikonka z [www.gravatar.com]

    Nelze použít HTML [zobrazit mikrosyntax] →

    Nápověda: ve vlastním zájmu uvádějte u komentářů pouze funkční a dostupnou e-mailovou adresu. Přezdívku, která je jednou spojená s konkrétní e-mailovou adresou, už nyní nelze bez zásahu administrátora serveru spojit s jinou adresou. Uvedením neplatné e-mailové adresy si v budoucnu znemožníte upload ikonky i možnost použít některé další chystané neanonymní funkce vázané na uvedení platné e-mailové adresy.


    TečkaCZ [Nejnovější články] [Nejnovější komentáře] [Zeď vzkazů] [Zeď odkazů] [Začátek článku]

        TečkaCZ
    •  
    • Komentáře →
    • Nástěnky →
    • Debaty →
    • Články →
    • Ročníky →
    • Rubriky →
    • RSS kanály →
    • Vzhled →
    • Ostatní →
    •  
    [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] []
    •  
    .

    [Arachne Labs]

    [SPOJE.NET]

    [Právě dnes | Tech | Ostatní]

    Yacy P2P web search jabber.arachne.cz
    tiskové zprávy a otevřené dopisy přebíráme z nejrůznějších informačních kanálů (i bez výslovného souhlasu autorů)
    licenční práva k použitým obrázkům a grafickým motivům nejsou definována (přebírejte pouze texty bez obrázků)
    texty článků i komentáře bez uvedení copyrightu jsou chráněny GNU Free Documentation License
    založeno na Quzo engine, (G)1999-2002 David Čermák, (G)2002-2012 Michael Polák
    Quzo engine vyvíjejí Arachne Labs, webhosting sponzorují SPOJE.NET
    seznam aktuálních článků je dostupný i ve formátu RSS (XML)
    můžete také sledovat Twitter feed TečkyCZ.
    test XHTML a CSS2 validity