| |
 |
|
 |
|
POZOR! Tento článek byl naposledy aktualizován před více než dvěma lety!
Je možné, že následující stránka obsahuje odkazy, které dnes již nejsou funkční,
nebo že některé informace uvedené v tomto článku se v průběhu času ukázaly jako
prokazatelně chybné. Pokud jakoukoliv podobnou závadu zjistíte, tak neváhejte
napsat co nejpřesnější popis závady do veřejného komentáře pod článkem: redakce
TečkyCZ nové komentáře neustále sleduje, a to i pod těmi nejstaršími články.
V celé řadě případů lze chyby snadno opravit - např. se stává,
že video na YouTube bylo smazáno a znovu nahráno pod jiným id. V jiných případech
někdo zase zakáže embedovaní videa, která přitom existuje ve více kopiích, nebo se
z webu ztratí stránka umístěná na negarantovaném freehostingu, zatímco původní autor stránek
si mezitím zaregistruje vlastní doménu, atd.
Děkujeme všem, kteří pomáhají opravovat chyby ve starších webových stránkách a
udržují tak Internet naživu - redakce TečkyCZ.
Pád české vlády pozorovaný ze země zmítané občanskou válkouxChaos 25. března 2009 [5159 znaků] [Globální vesnice]
★ [ + ] 1 [3x] [ - ] Zobrazení 3726 ← RSS 399 Facebook 2 Twitter 19 Google 3 Komentářů 21
Ve srovnání s vnitrostátními problémy Srí Lanky, která má za sebou třicetiletou občanskou válku, je mediální bouře kolem pádu pádu Topolánkovy koalice jen bouří ve sklenici vody. Ale nejde jen o to, kde se zrovna flákám... jde i o globální krizi a celkovou neudržitelnost dnešního politicko-ekonomického systému.
Odkazů týkajích se pádu vlády si v (dnešním) denním tisku jistě najdete dost, mohl bych sem sice dát nějaké odkazy - ale proč, za týden po celé události stejně už pes neštěkne (ani ten neviditelný). A TečkaCZ je svoji frekvencí nových článků a jejich počtem na titulní stránce stejně spíše "průběžný měsíčník", než deník. A snahou publikovat "žhavé aktuality" jsem se v minulosti několik myslím už lehce znemožnil. Proto se pokusím jen o stručný komentář:
Spojenectví Tlustého a Jakubkové/Zubové proti koalici. Hmm. Spojenectví Klause a Paroubka proti Topolánkovi. Hmm. Zajímalo by mě, jestli Topolánek teď nelituje, že nepodpořil v prezidentských volbách Švejnara... :-) Který koneckonců byl logickým středově-liberálním kandidátem, na kterém se mohli shodnout všichni.
Přiznám se, že ODS v současné podobě, protiklausovská, a pokud by se (logicky díky Obamově vítězství) podařilo smést se stolu ten nešťastný radar (který ostatně nechtějí ani voliči ODS), je pro mě asi nejvíce volitelná za celou dobu, co existuje. A koalice SZ a ODS bez lidovců je možná to nejzajímavější, co by ČR mohlo potkat... pokud proti sobě půjde "tichá koalice" SZ a ODS hájící sociálně-liberální hodnoty (protože ODS je víceméně jen lobbyistická klika, která nakonec musí vždy udělat nějaké populistické kroky, aby se udržela u moci.. skutečná pravicová strana je zhola nemožná... v demokratickém systému nemá šanci) a "tichá koalice" KDU-ČSL a ČSSD, které by hájili sociálně-konzervativní hodnoty (mezi které dnes patří i "životní jistoty" - nežijeme v 19. století, že ...), tak by to byl střet, který by mohl být vážně zajímavý.
Přiznám se, že Bursíkova SZ je mi sympatická už jen tím, jak moc Bursík vadí Klausovi. V podstatě cokoliv, co je proti Klausovi, je dobře: ať už je to Topolánek, nebo Bursík, to je fuk. Jakkoliv některé Klausovy výroky jsou ojediněle hodné přemýšlení, tak jeho dominance na Hradě, neprůhledný způsob jakým byl zvolen, apod. - to vše je spíše neštěstím pro tuto zemi. Ano, vadí mi možná demokratický deficit Libanonské smlouvy - ale stejně tak má demokratický deficit i náš současný systém, spočívající na kombinaci mediokracie s totální právní zašmodrchaností a nesrozumitelností zákonů běžným lidem, kteří si nenajmou experty. Takže je to prašť jak uhoď - přeci jen jsem proevropský, i když si myslím, že by Evropě slušela skutečná federace, bez garancí nějakých speciálních práv největším národním státům - kteří chtějí své jistoty evidentně mít zachované i poté, co počet obyvatel v malých zemích nakonec převáží počet obyvatel ve třech největší zemích...
Na závěr dodám, že naše "problémy" jsou skutečně směšné proti problémům tady na Srí Lance, kde za cenu masivních civilních obětí zřejmě už definitivně končí mnohaletý spoj s LTTE, Tygry osvobození Tamilského Ílámu. Armádní roadblocky a checkpointy, mimořádně nesympatická billboardová "vlastenecká" masáž... ať u nás vláda klidně padá třikrát do roka, ale hlavně ať se v Evropě už nikdy neopakuje tohle. Nemůžu si pomocit - ale situace okolo Tamilské menšiny na Srí Lance mě zvláštním způsobem asociuje jak by se mohla vyvíjet situace v ČSR a ohledně sudetské menšiny, kdyby bývalo nedošlo k Mnichovské zradě a 2. světové válce. Územní požadavky i procentuální zastoupení menšinového etnika zhruba odpovídaly, a jsou zde i některé jiné paralely...
Strach z občanské války v kombinaci s globální krizí vymetl ze Srí Lanky turisty - a překvapivě, kdo přijiždí stále masově, jsou Češi. Potkali jsme při pouti na Adamovu horu celkem 11 Čechů, a tady v Mirisse skupinku dalších 9ti - v podstatě se tady z toho stává nová Jugoslávie, co do přitomnosti českých mainstreamových turistů. Těžko říct, proč nemáme strach z pumových útoků...
Pokud budou předčasné volby, tak by si je zasloužila vyhrát koalice, která by se nebála řešit finanční krizi tou nejlogičtější možnou cesotu: snížením daní nikoliv nejbohatším elitám - ale střední třídě: lidem, kteří se živí vlastní šikovností, vlastní prací, ale současně si uvědomují, že vyhrát nikdy nemůžou všichni současně. Samozřejmě - snížení daní pracující střední třídě s sebou nese nutnost propouštění státních zaměstnanců, úředníků, omezování byrokracie, utahování opasků, rozpočtových škrtů.... ano. Ale tyto škrty by obyvatelstvo ustálo, kdyby se provedli skutečně ve prospěch těch, kteří jsou schopni vyrábět, exportovat, vynalézat, tvořit... nikoliv ve prospěch nejbohatších spekulantů a šedých eminencí držících reálnou ekonomickou moc. Jinými slovy: jde o to, aby ekonomická krize nepostihla českou střední třídu (ke které se hrdě hlásím, byť možná finanční toky přes mojí kapsu tomu neodpovídají), ale aby její dopady pocítily především stínové elity vzniklé v éře divokého mafiánského kapitalismu v 90.letech. Holt někteří lidé kteří vlastní velké množství pozemků či nemovitostí je budou muset levně rozprodat, místo aby si je nadále držely - takovíto lidé, např. banky, apod., by neměli dostávat státní podporu, ale měli by být donuceni pustit naakumulovaný kapitál ve prospěch obyčejných lidí... deflace vypadá hrozivě pouze pro ty, co se zadlužili: ti, kdo naopak mají úspory, se nemají čeho bát...
Sloupcová sazba: pokud je okno prohlížeče dostatečně velké (na monitoru s dostatečným rozlišením),
zobrazí se článek ve více sloupcích (w3.org).
Testováno v browserech Firefox, Opera
a Chrome. Není implementováno v Internet Exploreru.
Tato feature může způsobovat problémy ve starších verzích prohlížečů s jádrem Webkit (Google Chrome, Safari, Konqueror).
Pokud nevidíte článek celý, zkuste zmenšit okno prohlížeče nebo použít verzi pro tisk.
[zpět na začátek sloupcové sazby] Pokud se vám článek líbil, zkuste autora podpořit [zobrazit možnosti] →- moderujte článek kladně (v záhlaví nebo níže) nebo odstraňujte negativní přívlastky, se kterými nesouhlasíte
- moderujte relevantní komentáře kladně (stanou se nedílnou součástí článku) a nesmyslné naopak záporně
- napište pod článek sami pozitivní či přínosný komentář (pokud vím, tak většina autorů na webu má ráda komentáře)
- uvažujte TečkaCZ-kovitě a používejte mikrosyntaxi v komentářích (používejte hashtagy, vkládejte odkazy nebo obrázky...)
- uploadněte si ikonku ke své přezdívce, pod kterou komentujete články [www.gravatar.com] :-)
- staňte se registrovaným komentátorem a moderátorem [COMMING SOON]
- sdílejte tento článek v sociálních sítích a na diskuzních fórech (některé předem připravené možnosti viz níže)
- followujte (sledujte, spřátelte si...) TečkuCZ v sítích [Identi.ca] [Twitter] [Google+] nebo odebírejte [RSS kanál]
- zašlete Bitcoin dar dle vlastního uvážení (např. 0.01-0.1 BTC) na účet [19rriLx8vR19wGefPaMhakqnCYNYwjLvxq] :-)
- zašlete peněžní dar dle vlastního uvážení (např. 1-10 CZK, VS=číslo článku) na transparentní účet [2900242944/2010]
Sdílet v síti [Identi.ca - musíte být předem přihlášeni] [Twitter] [Facebook]
[Jagg.cz] Formátovat pro tisk [bez komentářů]
[s komentáři]
Krátká forma URL (adresy) [http://teckacz.cz/851]
Všechny články [od autora xChaos]
[v rubrice Globální vesnice] [nejnovější]
Hodnocení článku čtenáři [ + ] 1 [3x] [ - ] Tip: Pro moderaci ÄlĂĄnkĹŻ (kladnĂŠ nebo zĂĄpornĂŠ hodnocenĂ) je nutnĂŠ pouĹžĂt browser, kterĂ˝ podporuje javascript a cookies.
Komentáře čtenářů [napsat vlastní]
(anonym) 25. března 2009 ← komentářů 56 ☯ -1 [1x] ★ 0 [0x] → [/-/11782] ← na komentář můžete odpovědět nebo ho sdílet
"jde i o globální krizi a celkovou neudržitelnost dnešního politicko-ekonomického systému. "
"Přiznám se, že ODS v současné podobě, protiklausovská, a pokud by se (logicky díky Obamově vítězství) podařilo smést se stolu ten nešťastný radar (který ostatně nechtějí ani voliči ODS), je pro mě asi nejvíce volitelná za celou dobu, co existuje."
neni to protimluv, ODS se drzi stale starych receptu?!
podle me by to chtelo NOVOU stranu zelenych.
nasty (anonym) 25. března 2009 ← komentářů 95 ☯☯ 60 [160x] ★ [ + ] 0 [0x] [ - ] ← pro ohodnocení komentáře se není nutné nikde registrovat
→ [/-/11783] ← na komentář můžete odpovědět nebo ho sdílet
Zdravim na Sri Lanku !
Nepritel meho nepritele je muj pritel ? Smankote Chaosi ta Bursikova sekta poslusnych nejsou zadny zeleny, dyt hlasujou proti svemu programu, a to silou Katusko. Kdo dodrzuje program musi z kola ven. Ja volil Stropnickyho, protoze jsem doufal ve zmenu u nich ve strane, takze je mi taky lito co se s nima stalo, ale uz nemaj narok na existenci. Stala se z nich jen dalsi korytarska parta. Nechapu jak ti muze byt dobry kdokoliv kdo je proti Klausovi, bez ohledu na dalsi kvality. Ten se uz celosvetove znemoznil tak, ze to vic nejde. Odvolani prezidenta ci omezeni pravomoci v prubehu mandatu u nas tezko pujde, takze by slo jen o pokracovani zabomysich valek ve starem stylu pro pobaveni mas...
pa
takyja...asi (anonym) 26. března 2009 ★ [ + ] 0 [0x] [ - ] ← pro ohodnocení komentáře se není nutné nikde registrovat
→ [/-/11784] ← na komentář můžete odpovědět nebo ho sdílet Blahoslaveny budiz xChaos, neb jeho bude kralovstvi nebeske. Doktor G. by mel radost, kdyby videl jak neprilis sofistikovana propaganda ucinkuje na lidi, kteri si o sobe mysli, ze nejsou tak vypatlani, jak pivochlastajici proleti (jednodusse receno... [celkem 1450 znaků] [zobrazit]
Blahoslaveny budiz xChaos, neb jeho bude kralovstvi nebeske. Doktor G. by mel radost, kdyby videl jak neprilis sofistikovana propaganda ucinkuje na lidi, kteri si o sobe mysli, ze nejsou tak vypatlani, jak pivochlastajici proleti (jednodusse receno "burzousty"). Pokud je pro tebe dnesni ods volitelna a zaroven nechces snizovat dane ekonomickym elitam a podporovat stredni tridu, tak mas v hlave neco velmi pokazeneho(myslim se tomu rika "schizophrenie"). A Bursikova strana zelenych? Kamo, na tej srilance musi delat hodne dobrej caras. Pokud ale jsi vyznavac stalinistickych metod, kadrovani, zglajchschaltovanych nazoru a konformni stranicke zakladny bez vlastniho nazoru, tak -uznavam- bursikova Strana Zelenych(r)(tm) muze mit to spravne kouzlo... Klaus je na druhou stranu pomerne nezavisla osobnost se svym vlastnim nazorem(bez ohledu co jsou to za bludy) a neni to zas az tak bezpaterni populista narozdil od jinych loutek s neznamymi vodici. a navic aspon zije v republice jejimz je prezidentem. Mozna neni vhodny prezident, ale pouzit tupeho lanka a jeho bursikovsky b-tym k jeho odstraneni je temer doslova sebevrazedne.(ne ze by byl parni blbek lepsi)
Je nutna nova strana zelenych, ktera by ovsem svuj zeleny program neprodala za par kresel pseudopravicakum, nebo ktera by nezila v levicovem snovem kralovstvi s idealnim lidem.
nazev Strana Zelenych byl pouzit bez uredniho posveceni Republikovou radou a Predsenictvem Strany
Tomáš_Mráz 26. března 2009 ← komentářů 304 ☯ 64 [240x] ★ [ + ] 0 [0x] [ - ] ← pro ohodnocení komentáře se není nutné nikde registrovat
→ [/-/11785] ← na komentář můžete odpovědět nebo ho sdílet
takyja...asi, souhlasím. xChaos už nám na Srí Lance asi definitivně zmagořil. I když spíš než na Srí Lance to bude v zaměstnání na Stream.cz.
rednex (anonym) 26. března 2009 ← komentářů 112 ☯☯☯☯ 74 [98x] ★ [ + ] 0 [0x] [ - ] ← pro ohodnocení komentáře se není nutné nikde registrovat
→ [/-/11787] ← na komentář můžete odpovědět nebo ho sdílet I když vůbec nechápu anarchistické teorie, praxe jim dává za pravdu. V mém okolí jsou slova "ekologie" a "Zelení" po Bursíkově působení zcela zdiskreditována. Šíření přírodně šetrných technologií a chování bude u nás probíhat nejlépe, pokud si bude... [celkem 1112 znaků] [zobrazit]
I když vůbec nechápu anarchistické teorie, praxe jim dává za pravdu. V mém okolí jsou slova "ekologie" a "Zelení" po Bursíkově působení zcela zdiskreditována. Šíření přírodně šetrných technologií a chování bude u nás probíhat nejlépe, pokud si bude oficiální politiku držet od těla.
Mávat zeleným praporem a dusit se v Orwellovských minutách nenávisti proti Goldsteinovi v podobě Klause je nanic. Odhaduji, že drtivá většina lidí radši dýchá čistý vzduch než výfukové splodiny a chodí v pěkném lese než v měsíční krajině, na to žádná ideologie potřeba není.
Jde o postup, hodně techniky, něco sociologie, hodně běžné práce, a proto taky čtu tenhle web, kde se občas probere nějaká zajímavá trvale udržitelná technologie atd.
Další anarchistická poučka "Sebelepší politik zradí": XChaosovy poslední výroky o volitelnosti ODS atd... beru jako celkem neškodné názory, každý může vybočit nebo zatočit a nemusí být zkorumpován nebo zastrašen. Ale jak by zněly otřesně, kdyby to byl třeba politik, který před x lety začal házením dlažebních kostek na summitu MMF a teď by se dostal do parlamentu a s tímhle přišel?
xChaos 27. března 2009 ← komentářů 5520 ☯ -1 [3051x] ★ [ + ] 0 [0x] [ - ] ← pro ohodnocení komentáře se není nutné nikde registrovat
→ [/-/11788] ← na komentář můžete odpovědět nebo ho sdílet Tom Mraz: no tak Stream.cz je apolitický bulvár, a navzdory contentu tam pracují i inteligentní lidi, kupodivu (o politice se s nimi ovšemnebavím). každopádně je to dočasný job, který jsem vzal právě kvůli penězům, protože jsem prostě potřeboval nějakou... [celkem 1886 znaků] [zobrazit]
Tom Mraz: no tak Stream.cz je apolitický bulvár, a navzdory contentu tam pracují i inteligentní lidi, kupodivu (o politice se s nimi ovšemnebavím). každopádně je to dočasný job, který jsem vzal právě kvůli penězům, protože jsem prostě potřeboval nějakou pauzu od vyvíjení všechno úsilí jen pro svoji firmu, která mi nehodlá vydělat ani korunu na moji vlastní mzdu/zisk, že ano...
Všichni: podívejte, já dovnitř SZ nevidím, ale jestli pro vás byla přijatelná Kuchtová, tak jste magoři vy. Nechápu, jak může chtít zároveň spolupracovat s populistickou, pro-konzumní ČSSD, a zároveň být (radiálně) proti jaderným elektrárnánm... něco v hlavě v pořádku nemá spíš ona.
Současná ODS se aspoň vzepřela Klausovi, a pokud nejsou výzkumy veřejného mínění zmanipulované, tak je pro občany ČR asi nejpřijatelnější v historii.
rednex: ano, ale já žádné dlažební kostky nikdy neházel :-) můj "radikální" program stál na požadavku legalizace kouření konopí, za kterým si stojím dodnes :-) a přijde mi komické, když čtu rozhovor s nějakým redaktorem A2, který fňuká, jak mu sebrali dotace... ale kua, aby on mohl dostat dotace,tak já musel nejdřív odvést DPH, víme ?! (a popravdě... na této základní nechuti platit daně nic nemění ani to, že mi daleko méně vadí, když ty dotace shrábne plátek jako A2, než když to padne na platy různých úředníků a byrokratů, apod.)
Jinak pokud by si ODS uvědomila, že s programem nadržování elitám nakonec vždy prohraje a zaměřila se skutečně na střední třídu a její požadavky a názory, místo aby se snažila vzbudit zájem fangličkařením a nacionalismem, tak by to mohlo být ještě zajímavé. Pro mě opravdu celá léta volitelní nebyli... ale poslední vývoj je přinejmenším zajímavý.
A anarchie mě vždy zajímala jen jako teorie,jako diskuze o možnosti uspořádání bez státu... v praxi jsem demokrat, protože je to nakonec pořád lepší, než drátem do oka...
xChaos 27. března 2009 ← komentářů 5520 ☯ -1 [3051x] ★ [ + ] 0 [0x] [ - ] ← pro ohodnocení komentáře se není nutné nikde registrovat
→ [/-/11789] ← na komentář můžete odpovědět nebo ho sdílet
Ještě aby bylo jasné: ten, kdo mi snížil hranici pro povinné přihlášení k DPH z 3 miliónů obratu/příjmů firmy ročně na 1 milión, to byl právě Paroubek. A tím mi reálně sebral všechen zisk, kterého jsem případně mohl dosáhnout: protože prostě lidem kterým jsem slíbil Internet za 300 se vším všudy jsem to DPH přirazit nemohl.
A bohužel: čím dál víc se tu rýsuje politika dvou mocenských bloků. Daňová reforma ODS šla mimo mě, zvýhodnila jen lidi s nejvyššími příjmy, a vím o lidech, kterým dokonce reálně příjmy snížila. Ale říkám, KDYBY, kdyby dokázali udělat korekci té daňové reformy že by fakt výrazněji snížili odvody lidem, co berou třeba už od 15 000 čistého měsíčně - tedy projevují aspoň nějakou snahu, neberou minimální mzdu - tak by to mohlo být fakt zajímavé... toto ČSSD nikdy neudělá, ta uvažuje odborářsky, tzn. tlak na zvyšování oficiálních mezd - i včetně zvyšování odvodů státu...
Tomáš_Mráz 27. března 2009 ← komentářů 304 ☯ 64 [240x] ★ [ + ] 0 [0x] [ - ] ← pro ohodnocení komentáře se není nutné nikde registrovat
→ [/-/11790] ← na komentář můžete odpovědět nebo ho sdílet
Aha, už tomu rozumím, prostě hájíš zájmy maloburžoazní střední třídy. Nic proti tomu, jen by to chtělo trochu širší rozhled. A moc se pleteš, jestli si myslíš, že je pro mě ČSSD nějak zvlášť lepší než ODS, jen zapomeň na to, že by ODS ať už s Klausem, nebo bez něj někdy reálně zájmy té střední třídy mohla hájit. Ve skutečnosti jak ODS, tak ČSSD budou vždy hájit zájmy velkých vlastníků a lišit se budou jen v rétorice. To už je prostý princip dnešní politiky.
takyja...urcite (anonym) 27. března 2009 ★ [ + ] 0 [0x] [ - ] ← pro ohodnocení komentáře se není nutné nikde registrovat
→ [/-/11791] ← na komentář můžete odpovědět nebo ho sdílet
kdyby: kdyby orlica zacala zrat zrni, byla by z ni slepica.
to uz je vetsi sance na vznik zelene skupiny v ramci CSSD, nez aby ODS prestala podporovat svoje sponzory.
Vlastne tu mame ODS, ktera podporuje zajmy kapitalistu, CSSD pro prolety, ale kde maji nejakou politickou oporu zivnostnici a stredni trida?
xch., kamo, sory, ale ten "apolitickej bulvar" ti uz fakt leze na mozek. Este si zapomnel na ty neprustrelne dukazy o paroubkove pedofilii. No, ne uplne leze na mozek, ale uz sis v tomto systemu nasel mistecko, neco sis nahrabal(cti: zaridil sis zivot kompromisne podle predstav) a ted pomalu zacinas mit strach, ze by ti to nekdo mohl sebrat. Ukazkovy exemplar burzoazie. You sold out, man!
jo, to o tech blocich, to je jak sem uz driv nekde napsal jak se dva tabory extremistu hadaji, biji, uplaci, vydiraji, nez jeden tabor prosadi nekompromisne, jednostranne svuj nazor. A prezentuji to jako demokracii, svine. A nekteri, chudsi duchem, jim to zerou i s navijakem
takyja...urcite (anonym) 27. března 2009 ★ [ + ] 0 [0x] [ - ] ← pro ohodnocení komentáře se není nutné nikde registrovat
→ [/-/11792] ← na komentář můžete odpovědět nebo ho sdílet
Tome, k hloubce tveho cynismu se nepriblizim ani kdych mel olovnicu na hodne dlouhym provazku. respect
xChaos 27. března 2009 ← komentářů 5520 ☯ -1 [3051x] ★ [ + ] 0 [0x] [ - ] ← pro ohodnocení komentáře se není nutné nikde registrovat
→ [/-/11794] ← na komentář můžete odpovědět nebo ho sdílet
Milý anonyme,
teda říct že jsem si "nahrabal" je opravdu trochu silná káva.... začínal jsem na nule, nikdy jsem nepřizval žádného investora, který by do mě vložil peníze a já bych ho teď živil... stejně tak jsem nikdy ani nečerpal žádné státní dotace, grant evropské unie, apod. Ale naopak: platím už asi 2 roky DPH jako mourovatej, firma více-méně živí několik lidí (ale ne mě, tak musím mít ještě fulltime job k tomu).
Opravdu jste mě tady docela nasrali, když můžete 15 let mojí činnosti na internetu, včetně asi 7mi let bezplatné mediální činnosti na TečceCZ (na které nikdy nebyla umístěna žádná reklama, pokud se dobře pamatuju) označit slovy, že jsem si "nahrabal". Opravdu by mi zajímalo, čím tak ultrapoctivým se živíte vy, když si na mě takhle troufáte...
anela (anonym) 27. března 2009 ★ [ + ] 0 [0x] [ - ] ← pro ohodnocení komentáře se není nutné nikde registrovat
→ [/-/11795] ← na komentář můžete odpovědět nebo ho sdílet poznámka pro diskutující.........Poslankyni Jakubkové komunisti ve vládě nevadí.......takže máte co jste chtěli ....20 let uteklo to jako voda a díky vašim melounům tu můžeme mít komouše zpátky. Opravdu myslíte , že slušný člověk může volit tu... [celkem 1116 znaků] [zobrazit]
poznámka pro diskutující.........Poslankyni Jakubkové komunisti ve vládě nevadí.......takže máte co jste chtěli ....20 let uteklo to jako voda a díky vašim melounům tu můžeme mít komouše zpátky. Opravdu myslíte , že slušný člověk může volit tu demokratickou zelenou lůzu? A že generace, která komouše zažila na vlastní kůži tohle připustí? Asi si budete muset počkat až vymřeme milí anarchističtí hošíci. Anebo že by poslední bitva vzplála? Co měl asi vážení Bursík dělat, když už nová strana byla v registraci??? Ta demagogie co se tu line, to je tedy síla. A Zubovová, která vyfasovala odměnu za svou příkladnou nemoc? A co Kuchtová placená Rakouskou protitemelínskou lobby? A Stroponický , který s komunismem koketuje zcela otevřeně? A co takhle opětovné znárodnění? Milý Chaosi nediv se , tvoji čtenáři se prací zjevně neživí a čas od času je vždycky třeba ty pilnější potrestat , všechno jim zhabat a začít od znovu. To je teprve ta správná anarchie. Zdá se , že rómský model začíná být v módě, ale vážení až podříznete všechny slepice snášející vejce, kdo vás proboha bude živit?????? Až vám i rodiče vymřou???
nakymeno_takyja (anonym) 27. března 2009 ★ [ + ] 0 [0x] [ - ] ← pro ohodnocení komentáře se není nutné nikde registrovat
→ [/-/11796] ← na komentář můžete odpovědět nebo ho sdílet xchaosi, chtel sem tim akorat rict, ze uz mas neco, o co bys nerad prisel. pokud si to pochopil jako obvineni z nejakeho ne uplne kaleho zpusobu obohacovani, tak tak sem to rozhodne nemyslel. ... [celkem 1243 znaků] [zobrazit]
xchaosi, chtel sem tim akorat rict, ze uz mas neco, o co bys nerad prisel. pokud si to pochopil jako obvineni z nejakeho ne uplne kaleho zpusobu obohacovani, tak tak sem to rozhodne nemyslel.
ale dosti toho: vitam te, anelo.
Vidim tu snad nejake oslavne ody na zelene odpadliky, nebo komunisty? pouze ve tvoji predstavivosti. to ze nadavam jednem jeste neznamena, ze sem nejak extra vydrenej z tech druhych. akorat ti jedni sou ted vic na rane. Co se tyce komunistu: proc vy ste teda s nima neudelali v 1989 kratkej proces, ale radsi ste se s nema domluvili a pokojne si rozdelili ekonomickou i politickou moc? takovi antikomunisticti bojovnici/ice 20 let po plysaku me dojimaji. kde ste byli, kdyz byla ta moznost vlitnout do skladu LM nabrat 58tky a postrilet par (desitek) bolsevickych hajzlu a ten zbytek rozveset po kandelabrech? Ted uz sou stare struktury (a jejich potomci) zabetonovane v novych pomerech jako kovani liberalni demokrate a kdo s nima ma hnout, pancerovky nemaje? Naopak, ale: co treba v Italii, kde byli komanci vcelku tradicni vladni stranou? Vzhledem k tomu, jak je stat zaprazeny do EU a NATO, tak bych se, nez novyho Unora, bal spis novyho Srpna, kdyz uz by meli ti komanci tolik hlasu aby mohli vladu sestavit.
nakymeno_takyja (anonym) 27. března 2009 ★ [ + ] 0 [0x] [ - ] ← pro ohodnocení komentáře se není nutné nikde registrovat
→ [/-/11797] ← na komentář můžete odpovědět nebo ho sdílet
imho 2 joby, to je na zmagoreni tak jako tak. anebo crack
rednex (anonym) 27. března 2009 ← komentářů 112 ☯☯☯☯ 74 [98x] ★ [ + ] 0 [0x] [ - ] ← pro ohodnocení komentáře se není nutné nikde registrovat
→ [/-/11798] ← na komentář můžete odpovědět nebo ho sdílet
Se to tu zvrhlo v takovou tu nechutnou diskusi "válka barev a praporků". Diskutující se chytne detailu a nahodí na to svoji pohádku. Jestli jsem k tomu napomohl, tak sorry. Zajímavý je, že jsem takovou hádku ještě neviděl v reálu. Já teda osobně znám a vycházím jak s odsáky tak s komanči, na obou stranách fajn lidi i kokoti (s těma teda zas tolik nevycházím) a více méně všichni s holým zadkem.
Pak čekám, jaká bude mela, když se ta "hnusná socka" a "zlodějskej buržoust" někdy sejdou a žasnu, protože se většinou až nadstandartně spřátelí. Oba jsou asi nějak podobně vypatlaní politikou a to je vydělí z ostatních a tím i sblíží. Na netu kyselý ksichty těch ostatních nejsou vidět a tak to nefunguje a hádají se hlava nehlava
nakymeno (anonym) 29. března 2009 ★ [ + ] 0 [0x] [ - ] ← pro ohodnocení komentáře se není nutné nikde registrovat
→ [/-/11799] ← na komentář můžete odpovědět nebo ho sdílet
lets burn!!!§ http://tinyurl.com/co7w3w muhehehe, AHAHaHAHA http://tinyurl.com/cqudsy MAD :D
skud (anonym) 30. března 2009 ★ [ + ] 0 [0x] [ - ] ← pro ohodnocení komentáře se není nutné nikde registrovat
→ [/-/11800] ← na komentář můžete odpovědět nebo ho sdílet Tak to tak vypadá, že nám to tady začíná pěkně modrat. Ale toho jsem si všiml u jiných podobných pravdoláskařů z havlova okolí. Vrána k vráně sedá. Typičtí aktivisté a lidskoprávní užiteční idioti jako například ti z vyvoleného etnika a samozvaní... [celkem 1318 znaků] [zobrazit]
Tak to tak vypadá, že nám to tady začíná pěkně modrat. Ale toho jsem si všiml u jiných podobných pravdoláskařů z havlova okolí. Vrána k vráně sedá. Typičtí aktivisté a lidskoprávní užiteční idioti jako například ti z vyvoleného etnika a samozvaní ideologové z člověk v tísni. Strana zelených??? to je fakt těžcenepovedený vtip. Pravicová, neoliberální a mnohdy neokonzervativní strana zelených. Bursík a ta kráva katuša žak, to je fakt zoufalost. Katuša před 9-ti lety házela kostky na demonstraci MMF a ted se dala na jejich stranu. No hold prodejna kurvička z vyvoleného etnika. Opravdu jsem alergický na tyto liberály z havlova okolí chránící práva všeliakých nepřizpůsobivých parazitů a podobné pakáže, která přepadává slušné lidi a fetují herák či pervitin a zasvinuje naše okolí a terorizuje většinovou populaci. At je to Pehem, Sinágl, Stětina, Kocáb nebo Penc, jsou to stejní blbci, kteří žijý v akademickém prostředí, kde meditují a bojují za práva nějakého pochybného tibetu, ale radar a asociální reformy a rozvrat společnosti jm nevadí.
Opravdový naivka a blb může věřit v českou politiku a proto nemá smysl volit žádnou zavedenou politickou stranu a zvlášt ODS a velmi jsem se mýlil v roce 2006, že jsem volil kolaboranty a korupčníky ze SZ.
Hlavně, že se tu furt bojuje proti komunistům, že????????
xChaos 31. března 2009 ← komentářů 5520 ☯ -1 [3051x] ★ [ + ] 0 [0x] [ - ] ← pro ohodnocení komentáře se není nutné nikde registrovat
→ [/-/11802] ← na komentář můžete odpovědět nebo ho sdílet
Ach jo, to jsem tu zase rozpoutal diskuzi. Jen bych rád podotknul, že nevidím důvod, proč by si účastníci diskuze nemohli vymyslet nějakou přezdívku - když je systém plně anonymní, a neuchovávají se tu ani hesla, ani nic podobného.
Nechápu, jak se někdo chce účastnit diskuze, když si není ani schopen definovat vlastní identitu v diskuzi... "nějakýjméno" a "takyká" mě fakt zavání anonymním křiklounem v davu. Chci tady diskutující komunitu... klidně navzájem anonymní, proč ne... ale komunitu... ne dav.
xChaos 31. března 2009 ← komentářů 5520 ☯ -1 [3051x] ★ [ + ] 0 [0x] [ - ] ← pro ohodnocení komentáře se není nutné nikde registrovat
→ [/-/11803] ← na komentář můžete odpovědět nebo ho sdílet
skud: pokud vidíš, že je nějaká "jejich" a "naše" strana, tak holt vidíme svět jinak (Pink Floyd: Us, us, us .... and them, them, them... after all, we are just an ordinary men...). všechno je globální vesnice, jde jen o to se navzájem nesežrat a nepozabíjet a dosáhnout toho, aby co nejvíc lidí trpělo co nejméně a měla se co nejlépe.
(anonym) 2. dubna 2009 ← komentářů 56 ☯ -1 [1x] ★ 0 [0x] → [/-/11804] ← na komentář můžete odpovědět nebo ho sdílet
to proste nema cenu... D:
schizofrenik (anonym) 2. dubna 2009 ★ [ + ] 0 [0x] [ - ] ← pro ohodnocení komentáře se není nutné nikde registrovat
→ [/-/11805] ← na komentář můžete odpovědět nebo ho sdílet
nadsazka, hyperbola, trochu te mystifikace? to ti nic nerika? Skoda...
http://canny.obribroskev.cz/zobraz.php?zb=263
http://canny.obribroskev.cz/zobraz.php?zb=268
| |
Počet zobrazených komentářů: 21 [celkový čas potřebný k prohledání databáze a vytvoření stránky: 1.66 sekund]
- Konce řádků budou zachovány
- Systém se pokusí o autodetekci platných URL (například http://www.domena.tld/cesta)
- Vložení obrázku do textu: +URL (prozatím nelze kombinovat s vložením odkazu)
- Odkaz na jeden konkrétní příspěvek: @přezdívka:id (předvyplňuje se automaticky při psaní odpovědi)
- Odkaz na aktuální příspěvky pod danou přezdívkou: @přezdívka
- Odkaz na aktuální příspěvky obsahující daný tag: #hashtag (hashtag má minimálně 4 znaky)
- Zvýraznění části textu: *text*
Nápověda: ve vlastním zájmu uvádějte u komentářů pouze funkční a dostupnou e-mailovou adresu.
Přezdívku, která je jednou spojená s konkrétní e-mailovou adresou, už nyní nelze bez zásahu
administrátora serveru spojit s jinou adresou. Uvedením neplatné e-mailové adresy si v budoucnu
znemožníte upload ikonky i možnost použít některé další chystané neanonymní funkce vázané na
uvedení platné e-mailové adresy.
TečkaCZ [Nejnovější články] [Nejnovější komentáře] [Zeď vzkazů] [Zeď odkazů] [Začátek článku]
|
|
 |
|
![[]](http://www.gravatar.com/avatar/d73747d27243cd0c1a184b6376e9be49?s=40&r=r&default=wavatar) ![[]](http://www.gravatar.com/avatar/94b652a98d5519730d39fdbe0a9dea91?s=40&r=r&default=wavatar) ![[]](http://www.gravatar.com/avatar/64def6753df6be2ce8eca1ebcb7e60ba?s=40&r=r&default=wavatar) ![[]](http://www.gravatar.com/avatar/3ddbf46000c2fbd44759f3b4672b64db?s=40&r=r&default=wavatar) ![[]](http://www.gravatar.com/avatar/7419dbec7ab81c53b12c59ef7db56b00?s=40&r=r&default=wavatar) ![[]](http://www.gravatar.com/avatar/e061c9aea5026301e7b3ff09e9aca2cf?s=40&r=r&default=wavatar) ![[]](http://www.gravatar.com/avatar/04c2a2268c6dae4720162ca923493243?s=40&r=r&default=wavatar) ![[]](http://www.gravatar.com/avatar/25ba3bc8250b0041532b6fdbf24d724b?s=40&r=r&default=wavatar) ![[]](http://www.gravatar.com/avatar/b551730a408be63e0c6af77d2438f8f1?s=40&r=r&default=wavatar) ![[]](http://www.gravatar.com/avatar/a6f30815a43f38ec6de95b9a9d74da37?s=40&r=r&default=wavatar) ![[]](http://www.gravatar.com/avatar/691bec08078f48f6c34ef6a5603a0cb6?s=40&r=r&default=wavatar) ![[]](http://www.gravatar.com/avatar/bfecb2d8170a86bfe1b0eb3f1fdb6232?s=40&r=r&default=wavatar) ![[]](http://www.gravatar.com/avatar/0674cbdb51301f7894b8d05bf481fb1f?s=40&r=r&default=wavatar) ![[]](http://www.gravatar.com/avatar/6b663ca7d843e033b25dd99b83bf548f?s=40&r=r&default=wavatar) ![[]](http://www.gravatar.com/avatar/e3b11941ffd286532aaec34ff536973c?s=40&r=r&default=wavatar) ![[]](http://www.gravatar.com/avatar/108ade822132f3c761c33ac9b6736a45?s=40&r=r&default=wavatar) ![[]](http://www.gravatar.com/avatar/d9f21abe46994338d79a9ca2b2e5c5c2?s=40&r=r&default=wavatar) ![[]](http://www.gravatar.com/avatar/9aeaed51f2b0f6680c4ed4b07fb1a83c?s=40&r=r&default=wavatar) ![[]](http://www.gravatar.com/avatar/ba5d187b85a17deb0c50a882226c1c74?s=40&r=r&default=wavatar) ![[]](http://www.gravatar.com/avatar/cd67842a8ddee4e8fb96cfe5dbd847ed?s=40&r=r&default=wavatar) ![[]](http://www.gravatar.com/avatar/9178740077a7834cc1ab45db456ed56e?s=40&r=r&default=wavatar) ![[]](http://www.gravatar.com/avatar/175070b8667db9ee4c03c6b7560c8be4?s=40&r=r&default=wavatar) ![[]](http://www.gravatar.com/avatar/5babb2d10a663e0e1cd1bf91f4a1c4a1?s=40&r=r&default=wavatar) ![[]](http://www.gravatar.com/avatar/826b877c5dd6a123283495f971a8ce8b?s=40&r=r&default=wavatar)
|