.   POZOR !!! Tento článek byl naposledy aktualizován před více než dvěma lety !!!
Je možné, že následující­ stránka obsahuje odkazy, které dnes již nejsou funkční, nebo že některé informace uvedené v tomto článku se v průběhu času ukázaly jako prokazatelně chybné. Pokud jakoukoliv podobnou závadu zjistíte, tak neváhejte napsat co nejpřesnější popis závady do veřejného komentáře pod článkem: redakce TečkyCZ nové komentáře neustále sleduje, a to i pod těmi nejstaršími články. V celé řadě případů lze chyby snadno opravit - např. se stává, že video na YouTube bylo smazáno a znovu nahráno pod jiným id. V jiných případech někdo zase zakáže embedovaní videa, která přitom existuje ve více kopiích, nebo se z webu ztratí stránka umístěná na negarantovaném freehostingu, zatímco původní autor stránek si mezitím zaregistruje vlastní doménu, atd.

Děkujeme všem, kteří pomáhají opravovat chyby ve starších webových stránkách a udržují tak Internet naživu - redakce TečkyCZ.


Konzervativci chtějí, abychom byli šťastní → [/532]
xChaos 15. března 2007 [1272 znaků] [Globální vesnice]
★★ [ + ] 2 [2x] [ - ]
Zobrazení 7360 ← Facebook 16 Twitter 25
Komentářů 19


Nejen, že Britská konzervativní strana je ve skutečně vlastně britskou stranou Zelených - tato strana začala mezi hodnotami důležitějšími než peníze uznávat i lidské štěstí. Happy, happy, joy, joy.
Tak, na můj povel budou všichni šťastní, teď hned. Úsměvem v směv !

Britská konzervativní strana pokládá štěstí za důležitější hodnotu, než peníze [news.bbc.co.uk] - světe div se. Asi budeme muset přepsat učebnice politologie, či co... jako by nestačilo, že jsou vlastně nově i úžasně enviromentálně citliví. [www.blisty.cz] Já se ale odmítám stát britským konzervativcem, jenom protože stárnu, začínám vnímat dvousečnou roli soukromí a umím trochu anglicky... Je pravda, že jsem slíbil, že už na TečceCZ nebudu vykřikovat, že jsem liberální anarchista, protože v rámci dnešního chápání těchto pojmů jde v podstatě o protimluv, a jeho používáním potenciálně snižuju váhu i těch svých názorů, které myslím relativně vážně - ale snad přeci jenom nebude tak zle, abych si musel začít říkat konzervativec... já mám tak nějak zafixované, že pravice je schopná stejných sviňáren jako levice - akorát se na to celé koukáte z druhé strany. Takže logicky - nikdo mě k pravolevému profilování nedonutí. Kdo by nechtěl být považován za toho, kdo nedělá žádné sviňárny...


Optimalizace: pokud používáte prohlížeč s jádrem Mozilla (Firefox 3.8-8.0) v dostatečně velkém okně a na monitoru s dostatečným rozlišením, tak nepřehlédněte pokračování textu v dalším sloupci vícesloupcové sazby ! Tato feature je sice v prohlížečích s jádrem Webkit (Google Chrome, Safari, Konqueror) teoreticky také k dispozici - ale bohužel se chová nepředvídatelně a nepoužitelně: sloupce které se na obrazovku nevejdou, jednoduše skryje. [zpět na začátek sloupcové sazby]
Pokud se vám článek líbil, můžete podpořit provozovatele serveru zasláním Bitcoin daru dle vlastního uvážení na BTC účet č. [19rriLx8vR19wGefPaMhakqnCYNYwjLvxq] :-)
Sdílet v síti [Identi.ca - musíte být předem přihlášeni] [Twitter] [Facebook] [Jagg.cz]
Formátovat pro tisk [bez komentářů] [s komentáři]
Krátká forma URL (adresy) [http://teckacz.cz/532]
Všechny články [tohoto autora] [v rubrice Globální vesnice]


Hodnocení článku čtenáři [ + ] 2 [2x] [ - ]
Komentáře [napsat]
Skrýt komentáře hodnocené nebo méně

[] (anonym) 16. března 2007 ← komentářů 56 ☯ -1 [1x]
0 [0x]
→ [/-/10466] ← na komentář můžete odpovědět
tvrdi pravicaci jsou na koni kdyz hazou do jednoho kose
vsechnu levici spolu se stalinismem a predsametovou totalitou.
je to celkem pochopitelne, vzdyt posledni totalita u nas se
oznacovala za levicovou. po valce kdyz skoncila pravicova
totalita, tak se vsichni otocili vlevo. je to podle mne holt vec
regulace, jde o prekmit na prechodove krivce.

[] emh (anonym) 16. března 2007 ← komentářů 426 ☯ -28 [46x]
[ + ] 0 [0x] [ - ] ← pro ohodnocení komentáře se není nutné registrovat, stačí kliknout na + nebo -
→ [/-/10469] ← na komentář můžete odpovědět
^^^ souhlas

[] xChaos 18. března 2007 ← komentářů 4561 ☯ 15 [2267x]
[ + ] 0 [0x] [ - ] ← pro ohodnocení komentáře se není nutné registrovat, stačí kliknout na + nebo -
→ [/-/10471] ← na komentář můžete odpovědět
To je ale přesně důvod, proč důsledně označovat "pravolevé" dělení na politickém spektru za zcela překonané. To je jediná cesta, jak lidi donutit opravdu mluvit o svých názorech na jednotlivé dílčí problémy - místo papouškování nějakých ideologických šablon...

[] fikus (anonym) 18. března 2007 ← komentářů 565 ☯☯☯ 71 [117x]
[ + ] 0 [0x] [ - ] ← pro ohodnocení komentáře se není nutné registrovat, stačí kliknout na + nebo -
→ [/-/10474] ← na komentář můžete odpovědět
taktak, souhlasim s xchaosem.

jeste nevim jestli souhlasim globalne,
nebo jenom v tomto dilcim pripade :-)))))

[] emh (anonym) 19. března 2007 ← komentářů 426 ☯ -28 [46x]
[ + ] 0 [0x] [ - ] ← pro ohodnocení komentáře se není nutné registrovat, stačí kliknout na + nebo -
→ [/-/10478] ← na komentář můžete odpovědět
xChaos: problem bude asi v tom, ze bez demokracie lidi moc mluvit vubec nemuzou. A demokracie je prave o tom, ze jedni chteji ekonomiku vice pravicovou a druzi vice levicovou. Proc opoustet moznost dat lidem na vyber, zda chteji rozhodovat vic sami nebo to nechat na vybranych jedincich?

[] fikus (anonym) 19. března 2007 ← komentářů 565 ☯☯☯ 71 [117x]
[ + ] 0 [0x] [ - ] ← pro ohodnocení komentáře se není nutné registrovat, stačí kliknout na + nebo -
→ [/-/10479] ← na komentář můžete odpovědět
to emh: ja s chaose celkem souhlasim, ze levice/pravice
je mozna prilis hrube rozliseni. ja mam taky nektere nazory
pravicove, nektere levicove.

[] emh (anonym) 19. března 2007 ← komentářů 426 ☯ -28 [46x]
[ + ] 0 [0x] [ - ] ← pro ohodnocení komentáře se není nutné registrovat, stačí kliknout na + nebo -
→ [/-/10480] ← na komentář můžete odpovědět
fikus: Ktere napriklad?

[] fikus (anonym) 19. března 2007 ← komentářů 565 ☯☯☯ 71 [117x]
[ + ] 0 [0x] [ - ] ← pro ohodnocení komentáře se není nutné registrovat, stačí kliknout na + nebo -
→ [/-/10481] ← na komentář můžete odpovědět
treba jsem dosel k nazoru, ze staci jedna dan (rovna dan)
to je povazovano za pravicovou zalezitost. ovsem nastavil
bych ji treba na 20% coz je mozno povazovat za levicovou
zalezitost. vyjimky je daji osetrit.

nebo jsem pro pravicove, aby nezamestnani brali poukazky
misto penez, zas jsem ale levicovy v tom, aby zakonik chranil
pracujici lidi.

pravicove: regulace imigrace a prijimani jen vzdelanych
a kulturne kompaktnich emigrantu. levicove: vetsi podil
referenda v rozhodovani.

takze to jako priklad.

[] xChaos 19. března 2007 ← komentářů 4561 ☯ 15 [2267x]
[ + ] 0 [0x] [ - ] ← pro ohodnocení komentáře se není nutné registrovat, stačí kliknout na + nebo -
→ [/-/10482] ← na komentář můžete odpovědět
Pravolevé vidění vidí v ekonomice a v politice jen dvě možnosti: buď budou o všem rozhodovat ekonomické elity (investoři, apod.) - a nebo budou o všem rozhodovat politické elity (ne nutně politici, ale často třeba úředníci). Je to samozřejmě strašně zjednodušené - ale masová média v podstatě jiný výklad politiky ani nepřipouštějí.

Přitom je to celé nesmysl:

Liberální pravice má v něčem pravdu a v něčem ne - ale každopádně nemá prakticky nic společného s vypjatým nacionalismem, případně rovnou s neofašismem, který je označován za "extrémní pravici". Která pravice je ale vlastně ta "neextrémní", když pravicový požadavek na nižší daně vlastně s xenofobií nemá skoro nic společného ?

Stejně tak pokud je snaha o zmírnění zbrojení a tím pádem např. odpor vůči americkému radaru levicový - tak zastávám levicové názory i já. Jenže zároveň cítím jako problém, pokud se náhodou ocitnu názorově na jedné lodi s KSČM nebo dokonce s neostalinisty z KSM - popravdě je to tak, že jakýkoliv názor které tahle "stará levice" převezme, je předem zdiskreditovaný - i kdyby náhodou byl rozumný (např. ono "ne základnám").

V zásadě to pravolevé dělení naznačuje, že v ekonomice jsou jen dva druhy hráčů: vítězové, kteří se formou pravicové politiky snaží svoje vítězství absolutizovat - a poražení, jejichž vzájemná solidarita tvoří politiku levicovou. To je ale strašně zjednodušenné vidění: řada lidí se necítí jako poražení, když dosáhli nějakého úspěchu, který ale nebyl finančně zajímavý.

Pravolevé, jednorozměrné vidění politiky je ve skutečnosti omezením rozhodovací svobody občanů, protože pokud se vám sugeruje, že když jste úspěšní, tak MUSÍTE chtít platit menší daně (a ne třeba mít vliv na to, kam ty peníze z vašich daní tečou), když jste pracující, tak MUSÍTE chtít, aby bohatí platili vyšší daně (opět - není žádoucí zajímat se o to, jak vlastně celé to státní přerozdělování peněz funguje).

Nemám rád představu demokracie, ve které je jediné logické uplatnění mého hlasu determinováno mým ekonomickým úspěchem nebo neúspěchem. Myslel jsem, že demokracie je o společném rozhodování, jak naložit s věcmi veřejnými - a ne jen o soutěžení moci soukromého (resp. nadnárodního) kapitálu s mocí úředníků... pravolevé vidění politiky vlastně celou demokracii redukuje zas jen na ekonomickou problematiku: že jde jen a jen o peníze a o nic jiného...

Přitom je docela zajímavé třeba zamyslet se nad tím, co je tu ještě ve hře kromě peněz. Třeba do jaké míry mají média reálnou, a do jaké jenom iluzorní moc. Dneska mohou média kydat na politiky kýble špíny: a publiku je to jedno, málokdo vyrazí do ulic demonstrovat za odvolání nějakého konkrétního politika... a když ano, bude to s velkou pravděpodobností zase jen profesionální demonstrant... ovšem média vytvářejí určitý obraz světa, a případní "vlivní komentátoři" (pokud existují) mohou komentovat dění v podstatě jen na základě tohoto obrazu světa.

[] emh (anonym) 19. března 2007 ← komentářů 426 ☯ -28 [46x]
[ + ] 0 [0x] [ - ] ← pro ohodnocení komentáře se není nutné registrovat, stačí kliknout na + nebo -
→ [/-/10484] ← na komentář můžete odpovědět
Mam to asi podobne, krome tech 'vhodnych' imigrantu (vzor z UK? :) Radsi bych sel cestou nejakejch mezinarodnich dohod a outsourcovani, jsme tu hrozne na rane na to abych si spolehal na nejakou ucinnost filtrovani) a tech 20% rovne dane (to nevim proc, protoze do rozpoctu nevidim a tak snad jedine odhadnout to podle dluhu CSSD :) Referendum v levicovem state, to je imho dobry jen na to, kdyz se vlada chce zbavit odpovednosti. Necham na chvili svoje nazory, zkusil jsem najit nejaky materialy a treba tohle je docela hezky: http://www.darius.cz/ag_nikola/slov_pravi.html

[] emh (anonym) 19. března 2007 ← komentářů 426 ☯ -28 [46x]
[ + ] 0 [0x] [ - ] ← pro ohodnocení komentáře se není nutné registrovat, stačí kliknout na + nebo -
→ [/-/10486] ← na komentář můžete odpovědět
xChaos: mozna se budes divit, ale rozumim ti, co se tyce toho, ze politika by nemela byt jen o rozhodovani jak co bude v ekonomice. Jak to udelat, kdyz na vsechna rozhodnuti potrebujes penize a lidi? Pravicova vlada skutecne nepotrebuje tolik penez, protoze potrebuje daleko mensi statni aparat: preme se snad o to, ze je u nas potreba ho zestihlit? Co se tyce vlivu medii apod., tak se asi taky shodneme v tom, ze cim vic budeme lidi branit, tim vice budou bezbranni. Pro me pravicova politika predstavuje zpusob, jak se vyhrabat z toho nejhorsiho, co tu zbylo po levici a naopak. Politicka ekologie mozna... Samozrejme chceme vyssi zivotni uroven se vsemi vymozenostmi moderni demokracie, hezkeho prostredi atd. blablabla.

[] sinxing 20. března 2007 ← komentářů 13 ☯ -3 [3x]
[ + ] 0 [0x] [ - ] ← pro ohodnocení komentáře se není nutné registrovat, stačí kliknout na + nebo -
→ [/-/10498] ← na komentář můžete odpovědět
Ano, pravicova politika je proste lepsi nez vsechny formy socialismu, nacionalismu, mohamedanstvi a podobnych reakcnich nazorovych produ.

Kdyz ctu tyto stranky mam takovy pocit, ze ctu nejake bolsevicke stranky, kde to srsi antikapitalismem, antiamerikanismem a pacifismem.

Konzervativni strana v UK uz davno neni tou starou dobrou konzervativni starnou, ktera predevsim podporovala svobodny obchod, zestihlovala statni aparat. Uz to take neni stranou podnikavych lidi s protestantskou, judeo-anglosaskou tradici, ke ktere se hlasim a ne k nejakym pochybnym slovanskym socialistickym tradicim. Tato strana je totiz infiltrovana zelenymi zivly, kteri jsou financovani natlakovymi nevladkami a pak jejich "boj za spravnou vec" je mnhem snazsi.
Jejich volebni program mi stale vice pripomina nejakoou socialistickou stranu nez stranu uspesnych podnikaelu, manazeru, majitelu domu, podniku, vzdelavacich institutu, tedy nosnou silou ve spolecnsoti, ktera tahne ekonomicky a vedecky vyvoj dale.

Jenze vetsina sveta nechce tuto vizi sveta pripistit a podle toho musi prijmamt i nasledky jako hladomory, terorismus, islamismus, komunismus, nacionalismus, antisemitismus, proti, kterym je nutno zakrocit (osvobozovaci humanitarni akce) a vojenskou ochranu jiz osvobozenych uzemi, jako vystavbu protijaderneho destniku a vybudovani radaru u nas.

Uz me proste nebavi ty protesty alternatistů (alternatismus - ideologie "alternativniho zivotniho-kulturniho stylu") a jim podobnym, kteri horuji proti "zlu" kapitalismu, konzervatismu, radu a vedecko-ekonomickeho vyvoje v anglosaskem stylu.

[] fikus (anonym) 20. března 2007 ← komentářů 565 ☯☯☯ 71 [117x]
[ + ] 0 [0x] [ - ] ← pro ohodnocení komentáře se není nutné registrovat, stačí kliknout na + nebo -
→ [/-/10499] ← na komentář můžete odpovědět
to sinxing:
tak kdyz je pravicova politika futral vseho dobreho, tak proc
maji staty vedene pravicovou vladou ekonomicke/socialni
problemy a proc uz tam nemaji raj na zemi???

[] xChaos 20. března 2007 ← komentářů 4561 ☯ 15 [2267x]
[ + ] 0 [0x] [ - ] ← pro ohodnocení komentáře se není nutné registrovat, stačí kliknout na + nebo -
→ [/-/10501] ← na komentář můžete odpovědět
Já myslím, že přijde den, kdy dnešní hurá-pravičáci přestanou svoji oblíbenou ideologii slepě papouškovat - a kdy si skutečně poslechnou/přečtou, o čem to skutečně celé je. A přijde den kdy zjistí, že nic není zadarmo - ani pro ně...

Pokud přijímáte pravolevé dělení, tak je jasné, že jeho levicový pól je potřeba také - ale rozhodně jím není archaická levice typu KSČM. Nejde říct že levice nebo pravice je horší - prostě moderní západní demokracie jsou směsí pravicového i levicového přístupu k ekonomice i ke všemu.

Alternativa dnes není levicová, ale podle mě pravolevé dělení politiky odmítá. Vždyť se podívejte na to, co děláme: sedíme u počítačů a děláme NIČ (Neurčitou Internetovou Činnost). To není nic, co by šlo vidět tradičně levicově nebo pravicově. Je to práce nebo zábava ? Je to udržitelné, nebo se z toho všichni zblázníme ?

[] xChaos 20. března 2007 ← komentářů 4561 ☯ 15 [2267x]
[ + ] 0 [0x] [ - ] ← pro ohodnocení komentáře se není nutné registrovat, stačí kliknout na + nebo -
→ [/-/10502] ← na komentář můžete odpovědět
fikus: je fakt, že tvoje připomínka není příliš relevantní. Pravice nikdy nehlásala ráj na zemi: tudiž to jak to funguje na západě není nekonzistentní s většinou "pravicových ideologií" (takových ideologií je ovšem celá řada, a dá se úspěšně přemýšlet, co mají vlastně společného... tržní liberalismus a sociální konzervativismus toho podle mě společného nemají..)

Samotný úhel pohledu, podle kterého jsme my stále ještě "méně pravicoví" než nějaký vysněný "Západ" je podle mě chybný. ČR je dnes po politické stránce hodně "pravicová" - tzn. rozhodují zde do značné míry nové ekonomické elity, vytvořené po roce 1990. Nejsme ale tak bohatí jako Západ - tzn. dno, na které se zřejmě lze propadnout, je možná nastavené níže, než v některých západních zemích (zase jsou u nás stále ještě nižší životní náklady, alespoň v některých směrech)

[] fikus (anonym) 21. března 2007 ← komentářů 565 ☯☯☯ 71 [117x]
[ + ] 0 [0x] [ - ] ← pro ohodnocení komentáře se není nutné registrovat, stačí kliknout na + nebo -
→ [/-/10511] ← na komentář můžete odpovědět
co by melo byt cilem a ukolem lidstva?

1) snaha o takovy zivot na zemekouli, aby se kazkdy jedinec
mel jakztakz dobre.

2) vyvoj silne diferencovane spolecnosti, kde silnejsi berou
vsecko. takova spolecnost bude asi militaristicka a muze
mit vetsi sanci pri pripadnem konfliktu se skaredymi emzaky.

[] xChaos 21. března 2007 ← komentářů 4561 ☯ 15 [2267x]
[ + ] 0 [0x] [ - ] ← pro ohodnocení komentáře se není nutné registrovat, stačí kliknout na + nebo -
→ [/-/10513] ← na komentář můžete odpovědět
fikus: Já bych byl maximalista. Já bych byl rád, aby se všichni (tzn. i já :-) měli nejlépe, jak to je jde - ne aby se měli "jakž takž". A i částečně souhlasím s tím, že praktické je, aby každý začal u sebe - tzn. aby pokud možno byl ekonomicky soběstačný, v rámci své lokální komunity, která by také měla tyhle věci řešit... atd.

[] skud 22. března 2007 ← komentářů 27 ☯ 1 [1x]
[ + ] 0 [0x] [ - ] ← pro ohodnocení komentáře se není nutné registrovat, stačí kliknout na + nebo -
→ [/-/10514] ← na komentář můžete odpovědět
to fikus:

Myslím, že to bude bohužel spíše ta druhá varianta, než ta první. Individua typu sinxing se totiž množí jako houby po dešti. Ti právě vyznávají myšlenku militantní společnosti na darvwinovském způsobu, kde silny bere vše a ti slabší jsou v roli poraženého.

Zrovna v česku jsou příznivé podmínky pro tuto druhou variantu.
Kde ti silní podporují ostrá lokta, bezcharakternost a krajní individualismus.
Těm silným (vláda, elity, jak politické, ekonomické a umělecké) jde o to aby si udrželi svůj status quo a hlásají tedy podporu ekonomické soběstačnosti individuálního jedince. Toho ideálního úspěšného, zdravého, bohatého a hezkého. Ve skutečném životě běžných lidí se tento ideál jeví spíše jako pohádka.
Systém totiž absolutně nepodporuje ekonomickou soběstačnost jedince, ale o jeho izolaci, tedy naprostou atomizaci společnosti, kde bude jedinec zmítán nejistotou, zmatky, obrovským stresem ze stále složitějšími zákony, daněmi a spěchem z velkého pracovního nasazení a flexibility pravidel, kde každý den budou platit pravidla jiní, která se budou hodit do krámu těm silným.
Těm siným bude vyhovovat aby se lidé nescházeli, aby měli pokud možno co nejméně volného času, aby se lidé nesdružovali v žádných komunitách, protože je to prý kolektivismus a komunismus. Já osobně v mém okolí nevidím absolutně žádné komunity, jen nasrané, bledé anonymní tváře lidí někam se ženoucí ve stresu. Osamocený jedinec je lépe manipulovatelný, nelépe sedící doma u televize konzumující denní menu stupidity a každodenní porce demagogie. A to je JIM náramně hodí.
Místní komunity jsou v podstatě prvek solidarity a to je dnes nežádoucí, protože dnes je slovo solidarita nadávkou. A je jedno jestli je to komunitní solidarita, či rodinná solidarita. mimochodem rodinná politika po r. 89 jde pěkně do kopru a tak se děje to, že češi vymírají, v Evropě je podobný trend , ale ne tak velký jako u nás. Místo toho se sem nastěhují imigranti v režii multi-kulti.
Multi kulti totiž nelze realizovat v praxi, protože selhává. Viz Francie a hořící auta nebo velká kriminalita v Chomutově a Ostravě.
Cizinci se nebudou chtít asimilovat do většinové společnosti a tak se budou sdružovat do svých komunit, kam většinový občan nebude mít žádný přístup. nás budou chtít atomizovat a likvidovat, zatímco cizinci budou podporování. A to se bude také hodit do krámu militantní agendy těch silných, protože jim jde o rozeštvávání a polarizace společnosti, kde budou tvrdé konkurenční boje a ti slabí boudou odpadávat jako neúspěšní jedinci.

A o ochraně životního prostředí - škoda mluvit. Od dědiců a pokračovatelů komunistické moci (dnešní politické, ekonomické a kulturní elity) se nedá v tomto ohled očekávat nic dobrého. Takoví militantní, materialističtí, strojoví technokraté.

[] emh (anonym) 22. března 2007 ← komentářů 426 ☯ -28 [46x]
[ + ] 0 [0x] [ - ] ← pro ohodnocení komentáře se není nutné registrovat, stačí kliknout na + nebo -
→ [/-/10516] ← na komentář můžete odpovědět
fikus: uz ta samotna otazka je levicova jak prase, sorry :) Nejsou zadne ukoly: aktualne tu frci demokracie a co se zrovna bude libit, to se postupne rozvine. Je to pomaly, ma to svoje mantinely, nejak to bezi a my v tom zijem. Je to lepsi nez treba valky ci feudalismus. Zbytecne se mazes s nejakou patologickou potrebou si najit cil. Mame kazdej zvlast i ve skupinach hromadu dilcich cilu, porad neco vznika a zanika, presne jako kdysi v ty prapolivce vznikaly postupne slozitejsi organismy. My mame akorat tu desnou chybu, ze o tom moc premejslime. A nekdy toje fakt peklo, jak tak koukam na skuda :)

Pozor: vložením komentáře souhlasíte s pravidly hry, které vyhlásil provozovatel webu! [zobrazit pravidla]
Ochrana proti spambotům - tři-krát-tři je ... ? (napište číslicí - nemělo by byt potřeba při zapnutém JavaScriptu)
Sociální síť (přihlaste se předem, 1. řádek<=100 znaků=status, zbytek=odkaz)
Přezdívka (povinně) - nepoužívejte speciální znaky, mezery=podtržítka
E-mail (volitelně) - nebude zobrazen, bude zobrazena ikonka z [www.gravatar.com]

V komentáři nelze použít HTML [zobrazit mikrosyntax]

Nápověda: ve vlastním zájmu uvádějte u komentářů pouze funkční a dostupnou e-mailovou adresu. Přezdívku, která je jednou spojená s konkrétní e-mailovou adresou, už nyní nelze bez zásahu administrátora serveru spojit s jinou adresou. Uvedením neplatné e-mailové adresy si v budoucnu znemožníte upload ikonky i možnost použít některé další chystané neanonymní funkce vázané na uvedení platné e-mailové adresy.


TečkaCZ
  •  
  • Komentáře →
  • Debaty →
  • Články →
  • Rubriky →
  • Ostatní →

Yacy P2P web search

jabber.arachne.cz

MyPower.CZ - Elektřina zdarma

. tiskové zprávy a otevřené dopisy přebíráme z nejrůznějších informačních kanálů (i bez výslovného souhlasu autorů)
licenční práva k použitým obrázkům a grafickým motivům nejsou definována (přebírejte pouze texty bez obrázků)
texty článků i komentáře bez uvedení copyrightu jsou chráněny GNU Free Documentation License
založeno na Quzo engine, (G)1999-2002 David Čermák, (G)2002-2011 Michael Polák
Quzo engine vyvíjejí Arachne Labs, webhosting sponzorují SPOJE.NET
seznam aktuálních článků je dostupný i ve formátu RSS (XML)
můžete také sledovat Twitter feed TečkyCZ.
test XHTML a CSS2 validity
[Právě dnes | Tech | Ostatní] [Arachne Labs]
[SPOJE.NET]