.    

Omluva za publikační prázdniny na TečceCZ

xChaos 19. listopadu 2011 [4165 znaků] [TečkaCZ]
[ + ] -1 [9x] [ - ] [informativní[x] stručné[x] provokativní[x] nudné[x] kompromisní[x]]
Zobrazení 2092 ← RSS 271 Facebook 1 Twitter 95 Google 12
Komentářů 32

Omlouvám se čtenářům za více než měsíční výpadek v tvorbě nových článků... #editorial

Občas se zkrátka stane, že nemáte energii dokončit žádný z desítek rozepsaných článků. chcete, aby to, co zveřejníte, bylo kvalitnější, než běžný článek na nějakém blogu, protože blogy dnes už nikdo nečte. Jenže co vlastně definuje kvalitní článek? Příliš mnoho odkazů/zdrojů čtenáře zmate: stejně je neprojdou všechny. Příliš málo odkazů/zdrojů zase snižuje úroveň článku na úroveň bulváru. Některá témata nestihnu zpracovat dříve, než přestanou být "tématem dne": jejich dodatečné zveřejnění by pak předpokládalo, že k tématu přidám nějakou novou hloubku, což ovšem není lehké.

Jsem poměrně aktivní na Google+, kde také TečkaCZ získala vlastní stránku [plus.google.com].

Spoustu času jsem strávil také na diskuzním serveru NYX.cz (pokud máte někdo zájem o pozvánku, stačí říct). Strávil jsem tam cca 6 týdnů velmi důsledně vedeným flamewarem o prakticky použitelném stratosférickém hybridním solárním dopravním letadle pro cca 40 cestujících: výsledkem pravděpodobně bude článek s nákresy tady na TečceCZ. Ano - bylo by to na hranici dnešních možností, ale dost možná ne za touto hranicí.

Stejně, jako snad všichni bloggeři, ex-blogeři i jiné online existence sleduji také mediálně vděčné politické události ve světě (OccupyWallStreet apod.), ale i mediálně méně vděčné, ale neméně dramatické dění ve vědě a technice (Phobos Grunt zaseklý na parkovací dráze, atd., atd.). Problém je, že mi došla energie o tom psát nové a nové články... sociální sítě úspěšně vysosávají všechnu mojí kreativní energii.

Nové věci se v mezidobí dějí i tady na TečceCZ, i když na první pohled nemusí být patrné. Klíčem ke každodennímu používání TečkyCZ, i když zrovna nevyšel žádný nový článek, je navigační lišta vpravo:

  • WALL Aktuální - seznam článků, ke kterým byly nedávno přidány nové komentáře. Často přidávám do komentářů pod články nové aktuální odkazy týkající se daného tématu (např. neutrina rychlejší než světlo, řecká dluhová krize, Fukušima, apod.)
  • Veřejná zeď odkazů - sem můžete i vy sami jednoduše přidávat odkazy na aktuální témata, která vás zajímají (a případně si vyžádat kompetní článek na dané téma, což jsem podle mě už párkrát udělal, i když si nejsem úplně jistý)
  • Veřejná zeď vzkazů - zde vedeme diskuzi o budoucí podobě decentralizované sociální sítě, která by měla v budoucnu individuálním e-zinům a blogům jako je TečkaCZ umožnit spojit se a konkurovat jak komplexním sociálním sítím, jako je Facebook nebo Google+, tak i hardwareové platformě, na které stojí (cloud computing). Faktem je, že sociální sítě odsávají obrovské množství kreativní energie velkého množství lidí (a nemyslím těch, kdo tam uploadují fotografie svých snídaní, obědů, nebo večeří). Bojovat s tímto trendem nebude vůbec snadné, protože každý, kdo chce zveřejnit alespoň jednořádkový komentář k čemukoliv, co se jeví jakkoliv aktuální, toto vyjádření logicky směřuje na místo, kde instinktivně cítí publikum. A tímto místem jsou dnes ve stále menší míře weby se zastaralým a nekonzistentním uživatelským rozhraním - nemluvě o zcela krkolomně toporných rozhraních administračních. Publikovat na TečceCZ je pro mě dnes zkrátka "bolestivě pracné", zatímco používat např. Google+ "nesnesitelně lehké" (a tudíž návykové). Na řešení tohoto problému se pracuje. Smrt centralizaci! Technologické singularitě je třeba se obloukem vyhnout, odhodit do ní v ten pravý moment smetí - a nabrat rychlost potřebnou k tomu posunout se někam dál.

Jinak na závěr bych se rád přiznal, že jsem jen obyčejný samolibý narcista, jako dnes ostatně kdekdo [www.ceskapozice.cz] - a že kladná moderace článků či komentářů by mě mohla povzbudit k tomu, abych věnoval TečceCZ víc času a dokončoval více nových článků častěji (nemluvě o zahájení programování enginu distribuované sociální sítě).


Sloupcová sazba: pokud je okno prohlížeče dostatečně velké (na monitoru s dostatečným rozlišením), zobrazí se článek ve více sloupcích (w3.org). Testováno v browserech Firefox, Opera a Chrome. Není implementováno v Internet Exploreru. Tato feature může způsobovat problémy ve starších verzích prohlížečů s jádrem Webkit (Google Chrome, Safari, Konqueror). Pokud nevidíte článek celý, zkuste zmenšit okno prohlížeče nebo použít verzi pro tisk. [zpět na začátek sloupcové sazby]
Pokud se vám článek líbil, zkuste autora podpořit [zobrazit možnosti]
Sdílet v síti [Identi.ca - musíte být předem přihlášeni] [Twitter] [Facebook] [Jagg.cz]
Formátovat pro tisk [bez komentářů] [s komentáři]
Krátká forma URL (adresy) [http://teckacz.cz/1165]
Všechny články [od autora xChaos] [v rubrice TečkaCZ] [nejnovější]

Hodnocení článku čtenáři [ + ] -1 [9x] [ - ]
Tip: Pro moderaci článků (kladné nebo záporné hodnocení) je nutné použít browser, který podporuje javascript a cookies.
Komentáře čtenářů [napsat vlastní]
Skrýt hodnocené nebo méně


[] volani.webnode.cz (anonym) 21. listopadu 2011 ← komentářů 1019 245 [893x]
[ + ] 1 [1x] [ - ] [informativní[x]]
→ [/-/16708] ← na komentář můžete odpovědět nebo ho sdílet
xChaos ujíždí na + :D
Osobně vidím jako prioritu distribuovanou sociální síť, al nevím jestli má ta xChaosova šanci na úspěch..
Otázka je jestli nějáká z těchto: http://en.wikipedia.org/wiki/Distributed_social_network nebo jiných není nadějná a nevyplatilo by se přidat ruku k dílu k něčemu co už je rozjeté a má větší podporu...

[] xChaos 21. listopadu 2011 ← komentářů 5520 0 [3050x]
[ + ] -1 [1x] [ - ]
→ [/-/16710] ← na komentář můžete odpovědět nebo ho sdílet
@volani.webnode.cz tak moje sít musí být především kompatibilní s jinými sociálními sítěmi, že... on už jen takový systém pro moderaci RSS a forwardování obyčejných položek RSS feedů by dával smysl. ... [celkem 513 znaků] [zobrazit]

[] volani.webnode.cz (anonym) 21. listopadu 2011 ← komentářů 1019 245 [893x]
[ + ] 0 [2x] [ - ] [moudré[x] dlouhé[x]]
→ [/-/16713] ← na komentář můžete odpovědět nebo ho sdílet
@xChaos ... [celkem 2241 znaků] [zobrazit]

[] xChaos 21. listopadu 2011 ← komentářů 5520 0 [3050x]
[ + ] 1 [1x] [ - ]
→ [/-/16715] ← na komentář můžete odpovědět nebo ho sdílet
@volani.webnode.cz všechny současné sítě byly příliš složité a chyběl jim jednoduchý základní nápad... a k tomu jasný namespace, jasné oznámení protokolů, apod.

Vyjímkou je Identi.ca, která doslova okopírovala Twitter, a která je pro změnu jednoduchá příliš. Jsem přesvědčený, že se mi podaří nabídnout právě "to podstatné", co chybí jinak zajímavým komunitním serverům typu NYX - a současně se vyhnout tomu, co lidem vadí na FB nebo na G+

Dodržení jakéhokoliv termínu je u mě ale vážný problém :-/

[] volani.webnode.cz (anonym) 22. listopadu 2011 ← komentářů 1019 245 [893x]
[ + ] 0 [0x] [ - ] ← pro ohodnocení komentáře se není nutné nikde registrovat
→ [/-/16717] ← na komentář můžete odpovědět nebo ho sdílet
@xChaos
Oki, tak budu držet palce :)

[] oldshattemhand (anonym) 22. listopadu 2011 ← komentářů 49 24 [96x]
★★★★ [ + ] 9 [11x] [ - ] [trefné[x] výstižné[x] provokativní[x] hloupé[x] důležité[x] nekompromisní[x]]
→ [/-/16718] ← na komentář můžete odpovědět nebo ho sdílet
v.w.c: Tady je dobre videt, proc pouzivam daleko intenzivnejsi metody, kdyz se chci neco dozvedet, pripadne nekoho k necemu dokopat. Vy se tady naprosto smirlive domlouvate na necem, o cem uz pred rokem prohlasoval, ze to ma promysleny, ze miri na 5% populace a ze ostatni casto kopiruji to, s cim sam prisel uz davno. Vsichni to maj spatne, mne se podari nabidnout to podstatne, co je tem nejvetsim chybi... Tady vubec nejde o termin dokonceni, tohle je jednoduse korporatni bullshit. Ano, chybi tady ta korporace, ale v jadru je to snaha o to udrzet si pozornost, kredit a drive a to navzdory stale vice tuhnoucimu mechanismu. A kdyz mu napisu, ze je spickovej blogger a toho at se drzi a neblbne, tak se jeste zlobi! :)

[] marek (anonym) 22. listopadu 2011 ← komentářů 100 34 [252x]
★★★★★ [ + ] 6 [6x] [ - ] [trefné[x] informativní[x] výstižné[x]]
→ [/-/16719] ← na komentář můžete odpovědět nebo ho sdílet
Všichni jsou dnes posedlí termínem "sociální síť", aniž by měli jakoukoliv představu, čím ho naplnit. Pokud termín zevšední, začnou se mu dávat přídavky jako "distribuovaná", pod kterýma také samozřejmě nikdo neví, co si představit, ale musí to tak být. Miliony pošetilých věří, že svou aktivní (provokativní) účastí v korporátních projektech "sociálních" sítí se stanou s minimálními náklady celebritami (se všemi prebendami, které k tomu patří), že si takto snadno vytvoří sociální kapitál, který jim přinese uznání, vliv a moc. Ale tyhle věci se dělají, a vždy dělaly jinak.

Napadlo někdy někoho, že méně může být více, že zakládání si účtů na Facebooku, G+ a všemožných fórech je popírání sama sebe? Dříve patřilo k "dobrým" zvykům zviditelnit se vyřezáním svého jména (eventuálně vztahu) nožem do kůry stromů. Efektivita takovéhoto zviditelnění-se byla charakterizována slovy "jména hloupých na všech sloupích".

Minimálně 15 let se různí hráči snaží ovládnout internet. Nikomu se to nepodařilo. Až do nástupu Facebooku, kterému se již podařilo dojít až sem http://www.dobryweb.cz/skoleni-firemni-facebook-prakticky. Smutné je, že se tak stalo za vydatné podpory technicky a technologicky zdatných alternativců vyznávajících ideály svobody a nezávislosti, kteří svůj protikorporátní boj realizovali masovým zakládáním si účtů na korporátních sítích. Ano, korporátních, nikoliv sociálních.

[] xChaos 23. listopadu 2011 ← komentářů 5520 0 [3050x]
[ + ] -1 [1x] [ - ]
→ [/-/16723] ← na komentář můžete odpovědět nebo ho sdílet
@marek Máš pravdu, ale základní "suita" distribuovaných internetových aplikací dnes i po doplnění protokolem XMPP (o což se sám snažím: viz http://www.jabber.cz/wiki/Jabber.arachne.cz ) poněkud kulhá na jednu nohu: Usenet/NNTP je dnes už nepraktický a v... [celkem 1415 znaků] [zobrazit]

[] volani.webnode.cz (anonym) 24. listopadu 2011 ← komentářů 1019 245 [893x]
[ + ] 0 [0x] [ - ] ← pro ohodnocení komentáře se není nutné nikde registrovat
→ [/-/16730] ← na komentář můžete odpovědět nebo ho sdílet
@oldshattemhand ... [celkem 3514 znaků] [zobrazit]

[] oldshattemhand (anonym) 24. listopadu 2011 ← komentářů 49 24 [96x]
[ + ] 0 [0x] [ - ] ← pro ohodnocení komentáře se není nutné nikde registrovat
→ [/-/16733] ← na komentář můžete odpovědět nebo ho sdílet
v.w.c: Tak ten blogger je spis nadsazka :) Hlavni pro me je, ze tomu co pise venuje vic casu, nez komentatori kdeceho, kteri tech par radku k udrzeni navstevnosti vypoti za kazdou cenu. Co se tyce de/centralizace: klientovi je to uplne fuk. Takovej lidi, co nadavalo na fb a varovalo pred nim a ted jsou na g+ spokojeny. A treba se pak i vykaslou na antifb propagandu a planovani trucakci ;)

[] xChaos 24. listopadu 2011 ← komentářů 5520 0 [3050x]
[ + ] 0 [0x] [ - ] ← pro ohodnocení komentáře se není nutné nikde registrovat
→ [/-/16735] ← na komentář můžete odpovědět nebo ho sdílet
některý power-userům není decentralizace fuk: jedno je to spíš lamám, popravdě.

a jinak ano - co mi na dnešních sociálních sítích štve je to, že neznám návštěvnost svého profilu, čtenost mých příspěvků, klikanost odkazů, celkový součet hodnocení svých příspěvků a komentářů... prostě není tam žádná možnost sebereflexe, o kterých obsah zájem byl a o který nebyl

kdo ví - možná nakonec jediné, k čemu dospěju, bude to, že budu provozovat nějaký erotický server či pornoserver. nakonec když postnu něco takového na NYX, tak to získá nesrovnatelně lepší hodnocení,než jakákoliv politika nebo technika.

ale aspoň chci mít možnost zpětně oeditovat signaturu pod svými příspěvky, a upozornit lidi co sledují mnou redigovaný obsah na nějakou aktualitu, nebo tak něco...

[] marek (anonym) 24. listopadu 2011 ← komentářů 100 34 [252x]
[ + ] 0 [0x] [ - ] ← pro ohodnocení komentáře se není nutné nikde registrovat
→ [/-/16736] ← na komentář můžete odpovědět nebo ho sdílet
@volani.webnode.cz ... [celkem 2667 znaků] [zobrazit]

[] volani.webnode.cz (anonym) 24. listopadu 2011 ← komentářů 1019 245 [893x]
[ + ] 0 [0x] [ - ] ← pro ohodnocení komentáře se není nutné nikde registrovat
→ [/-/16737] ← na komentář můžete odpovědět nebo ho sdílet
@marek
"Tak co vlastně chcete?"
Aby to bylo propojené a přitom dcenetralizované :D

"A co na to W3C? " "Co má můj domácí server společného se sociálními sítěmi, svobodou a demokracií jsem už opravdu nepochopil. "
W3C nevím, asi si jede to svoje (www) a to druhé s tím prvníém souvisí.. i web můžet být decentralizovaný, každý doma může mít vlastní webserver či cluster pro sociální síť..
Žes to nepochipil sice nechápu, ale už nevím jak to vysvětlit :)

Prostě pochob že bez svobodné komunikace nemůže být svoboda a demokracie.. Všechny centralizované systémy pro komunikace alá facebook jsou příliš snadno zneužitelné k cenzuře a data miningu v neprospěch většiny..

[] marek (anonym) 25. listopadu 2011 ← komentářů 100 34 [252x]
[ + ] 1 [3x] [ - ] [trefné[x] provokativní[x] nepřesné[x]]
→ [/-/16738] ← na komentář můžete odpovědět nebo ho sdílet
@xChaos

"co mi na dnešních sociálních sítích štve je to, že neznám návštěvnost svého profilu, čtenost mých příspěvků, klikanost odkazů, celkový součet hodnocení svých příspěvků a komentářů... prostě není tam žádná možnost sebereflexe, o kterých obsah zájem byl a o který nebyl"

A na co potřebuješ znát návštěvnost svého profilu, čtenost svých příspěvků? Píšeš proto, že máš potřebu něco pro tebe důležitého a zajímavého sdělit ostatním nebo aby si získal zájem, popularitu, rating virtuálních existencí, se kterými pak stejně nevíš, jak naložit. To už si rovnou můžeš, stejně tak jako dnešní politické strany, před každým projevem objednat image-makera a průzkum veřejného mínění. Možná by bylo dobré připomenout, že pravda nevzniká sčítáním čumáků a že davy se vždy mýlí. Navíc informace, které takto získáš mají vypovídací hodnotu blízkou k nepoužitelnosti. Srovnej návštěvnost TeckyCZ, počet svých "přátel" na sociálních sítích s fyzickou účastí na srazu TečkyCZ...

[] xChaos 25. listopadu 2011 ← komentářů 5520 0 [3050x]
[ + ] 0 [0x] [ - ] ← pro ohodnocení komentáře se není nutné nikde registrovat
→ [/-/16739] ← na komentář můžete odpovědět nebo ho sdílet
Kurňa, měl bych podporovat OpenID, jako základ toho systému. Dnes jsem viděl, že OpenID může být dobré a může fungovat tak, jak bych čekal. Naměrujte mi prosím na dobrý OpenID tutorial...srozumitelný i vám. Díky.

[] xChaos 25. listopadu 2011 ← komentářů 5520 0 [3050x]
[ + ] 0 [0x] [ - ] ← pro ohodnocení komentáře se není nutné nikde registrovat
→ [/-/16740] ← na komentář můžete odpovědět nebo ho sdílet
@marek víceméně: veřejně činný člověk (politik, publicista, spisovatel, novinář...) chce mít pod plnou informace o zpětné vazbě toho, co dělá. to, co dělám, není nějaké moje soukromé mrmlání pod fousy, které bych dělal jen sám pro sebe: ale je to činnost, ve které se chci zdokonalovat, jako se kdokoliv jiný snaží zdokonalovat ve své profesi.

publikovat bez zpětné vazby je jako zatloukat hřebíky se zavázanýma očima (je velká šance, že se klepnu do prstu, v takovém případě)

[] oldshattemhand (anonym) 25. listopadu 2011 ← komentářů 49 24 [96x]
[ + ] 0 [0x] [ - ] ← pro ohodnocení komentáře se není nutné nikde registrovat
→ [/-/16744] ← na komentář můžete odpovědět nebo ho sdílet
Kdo vi, mozna by ti to pomohlo. Myslim ve srovnani se stavem, kdy resis hodnoceni, ctenost, delas podle toho 20 ruznych zebricku, sere te negativni moderace a jak ji lidi pouzivaji, jsi demotivovan, vyrazen z rss prehledu, omlouvas se za publikacni prazdniny a pod tou omluvou zase resis, ze potrebujes mit kontrolu nad zpetnou vazbou. Ale kdovi, treba si za ty roky postupnyho promorovani tecky zpetnovazebnima narcistatistikama jeste na vrchol nedosel. Az to prijde, tak doufam, ze vsechno naraz vyhazis, das sem nezavisly pocitadlo pristupu a zacnes zase normalne psaaaat ;) Myslim mrmlat pod fousy, samozrejme.

[] volani.webnode.cz (anonym) 25. listopadu 2011 ← komentářů 1019 245 [893x]
[ + ] 0 [0x] [ - ] ← pro ohodnocení komentáře se není nutné nikde registrovat
→ [/-/16745] ← na komentář můžete odpovědět nebo ho sdílet
OpenID jsem nucen používat na webu českého rozhlasu, kde nejde psát do disqus annonymně..
Výhoda je že to ukazuje všechny staré komentáře v rámci disqusu napříč různými weby..
Pak je ještě otázka jestli není lepší místo OpenID jiný systém (nevím to browserID..)..

[] marek (anonym) 26. listopadu 2011 ← komentářů 100 34 [252x]
[ + ] -1 [3x] [ - ] [provokativní[x] lživé[x] důležité[x]]
→ [/-/16757] ← na komentář můžete odpovědět nebo ho sdílet
@xChaos
To, že házíš politika, publicistu, spisovatele, novináře a několik teček do jednoho pytle vysvětluje mnohé. Navíc chceš mít vše pod kontrolou. Feminizace společnosti již zřejmě překročila kritickou mez.

[] xChaos 27. listopadu 2011 ← komentářů 5520 0 [3050x]
[ + ] 0 [0x] [ - ] ← pro ohodnocení komentáře se není nutné nikde registrovat
→ [/-/16766] ← na komentář můžete odpovědět nebo ho sdílet
@marek co to plácáš, že "chci mít všechno pod kontrolou"? tvoji definici slova "všechno" fakt nechápu.

přesněji řešeno "chci mít aspoň něco pod kontrolou". na G+ nebo FB nemám pod kontrolou nic.

[] marek (anonym) 30. listopadu 2011 ← komentářů 100 34 [252x]
[ + ] 1 [1x] [ - ] [výstižné[x]]
→ [/-/16773] ← na komentář můžete odpovědět nebo ho sdílet
@xchaos

>>>co to plácáš, že "chci mít všechno pod kontrolou"? tvoji definici slova "všechno" fakt nechápu
Zřejmě jsem mylně vycházel z tvé věty "chce mít pod plnou informace o zpětné vazbě toho, co dělá" a špatně analyzoval sdělení "chce mít pod plnou informace", ze kterého se jaksi vytratil předmět.

>>>přesněji řešeno "chci mít aspoň něco pod kontrolou". na G+ nebo FB nemám pod kontrolou nic
Buď ti to nevadí nebo tam nebuď. Na TečceCZ, kterou jsi sám vytvořil a sám provozuješ máš pod kontrolou všechno. Ale my chceme, aby to bylo takové a přitom makové (webnode).

Pravděpodobně chceš mít informace o čtenosti a dopadu svých článků. Pokud ti nestačí reakce pod články a rostoucí/klesající počet reagujících, tak 1) většinu lidí nějaké hodnocení, hlasování, karma vůbec nezajímá, 2) politické ambice či vize nové elektronicko-internetové demokracie také ne. Z čtenářů se voliči nestanou.

[] xChaos 30. listopadu 2011 ← komentářů 5520 0 [3050x]
[ + ] 0 [2x] [ - ] [lživé[x] smířlivé[x]]
→ [/-/16774] ← na komentář můžete odpovědět nebo ho sdílet
@marek je to celé jednodušš:

Já víceméně vycházím z toho, že někdo jiný by třeba chtěl provozovat něco podobného, jako já. Publikovat fotky a videa vlastní i upirátěné, svoje texty, zajímavé odkazy... On bude chtít mít komentáře ke svému obsahu u sebe, a já taky ke svému u sebe. Ale když použije existující software (třeba Wordpress), tak to nebude úplně takové, aby se to líbilo mě. Přitom bych třeba rád, abych já u něj mohl neanonymně přispívat bez nutnosti registrovat se, a on u mě taky.

[] xChaos 5. prosince 2011 ← komentářů 5520 0 [3050x]
[ + ] 0 [0x] [ - ] ← pro ohodnocení komentáře se není nutné nikde registrovat
→ [/-/16804] ← na komentář můžete odpovědět nebo ho sdílet
Nová feature, která by mohla potěšit lidi, kteří kromě TečkyCZ používají také sítě Twitter nebo Identi.ca - a celkově všechny, kteří chtějí se svými příspěvky vloženými sem pracovat i jinde a přímo na ně odkazovat (některé komentáře jsou fakt kvalitní, občas):

http://teckacz.cz/-/16802
http://teckacz.cz/-/16803

[] xChaos 5. prosince 2011 ← komentářů 5520 0 [3050x]
[ + ] 0 [0x] [ - ] ← pro ohodnocení komentáře se není nutné nikde registrovat
→ [/-/16829] ← na komentář můžete odpovědět nebo ho sdílet
Debata pokračuje taky zde:
http://teckacz.cz/-/16828
... a pak dále na zdi vzkazů.

[] troll (anonym) 7. prosince 2011 ← komentářů 26 10 [60x]
[ + ] 0 [2x] [ - ] [trefné[x] offtopic[x]]
→ [/-/16841] ← na komentář můžete odpovědět nebo ho sdílet
linkovat pokracovani debaty, kde je jeden nekomentovatelny prispevek a pod to dat za tri tecky 'odkaz' na zed vzkazu 8-{o

[] xChaos 7. prosince 2011 ← komentářů 5520 0 [3050x]
[ + ] -1 [1x] [ - ] [nudné[x]]
→ [/-/16843] ← na komentář můžete odpovědět nebo ho sdílet
Ten příspěvek je pochopitelně komentovaný buď tady, nebo na Zdi vzkazů, Akorát člověk nesmí být idiot a musí si uvědomit, že každý komentář tady patří "někam".

(ale jo... čirou náhodou tam ten formulář pro přidání komentáře plánuji přidat...)

[] xChaos 7. prosince 2011 ← komentářů 5520 0 [3050x]
[ + ] 1 [1x] [ - ] [nekompromisní[x]]
→ [/-/16848] ← na komentář můžete odpovědět nebo ho sdílet
@troll opovaž se trollovat ted!

troll (anonym) 8. prosince 2011 ← komentářů 26 10 [60x] [ + ] -2 [2x] [ - ] [agresivní[x] zlé[x]] Nekvalitní komentář! [zobrazit]
[] troll (anonym) 8. prosince 2011 ← komentářů 26 10 [60x]
[ + ] 1 [5x] [ - ] [vtipné[x] provokativní[x] trapné[x] nekompromisní[x]]
→ [/-/16853] ← na komentář můžete odpovědět nebo ho sdílet
Davam odted 'nudne' za kazdou vetu, ve ktere se objevi slovo 'planuju'. A v prime souvislosti s tim te varuju: nevyzyvej k moderaci starsich prispevku :)

[] xkomczax 8. prosince 2011 ← komentářů 81 ☯☯☯ 81 [157x]
★★ [ + ] 2 [2x] [ - ] [pravdivé[x]]
→ [/-/16857] ← na komentář můžete odpovědět nebo ho sdílet
@troll: Chápu tě, ale na druhou stranu... Má smysl začít s tvorbou "něčeho" když daná věc ještě není pořádně promyšlená? Netvrdím, že způsob "tvorby" u xChaos-e je ten nejlepší (ale ani netvrdím, že není ;-) ), na druhou stranu, když nemáš jasně vytyčený cíl, tak se toho cíle špatně dosahuje...
Ale jo, pravda, už by něco vydat mohl ;-)

[] troll (anonym) 8. prosince 2011 ← komentářů 26 10 [60x]
[ + ] 0 [0x] [ - ] ← pro ohodnocení komentáře se není nutné nikde registrovat
→ [/-/16858] ← na komentář můžete odpovědět nebo ho sdílet
@xkomczax Takova sit neni dum, abys ji vyprojektoval, napsal a zabydlel. Mas uplnou pravdu a rikal jsem to taky: chce to si vybrat a polozit prvni vrstvu, zjistit zajem, moznosti, kapacity. Ja nevim, co to bude, ale rozhodne to pujde lip, nez kdyz se uz ted zablokujes pri premysleni jake vsechny ficury to bude jednou mit. Najde se tu 10 lidi, kteri by chteli zkusit aspon zakladni provoz 'cehokoli'? Kdo je pro, kliknete na plus. Nez se posbirate, xchaos urcite bude uz vedet, cim by chtel _zacit_.

[] xChaos 8. prosince 2011 ← komentářů 5520 0 [3050x]
[ + ] 0 [4x] [ - ] [fejsbukistické[x] moudré[x] podivné[x]]
→ [/-/16859] ← na komentář můžete odpovědět nebo ho sdílet
@xkomczax máš naprostou pravdu... 2x měř, jednou řež... Facebook a Google+ jsou nedodělky ušité horkou jehlou, já chci vybudovat něco, co přetrvá desetiletí :-)
 

Počet zobrazených komentářů: 32 [celkový čas potřebný k prohledání databáze a vytvoření stránky: 0.88 sekund]

Pozor, vložením komentáře souhlasíte s pravidly hry TečkyCZ! [zobrazit pravidla] →
Ochrana proti spambotům - tři-krát-tři je ... ? (napište číslicí - nemělo by byt potřeba při zapnutém JavaScriptu)
Sociální síť (přihlaste se předem, 1. řádek<=96 znaků=status, zbytek=odkaz)
Offtopic resolver (týká se odpověď původního tématu, nebo patří jinam?)
Přezdívka (povinně) - nepoužívejte speciální znaky, mezery=podtržítka
E-mail (volitelně) - nebude zobrazen, zobrazí se ikonka z [www.gravatar.com]

Nelze použít HTML [zobrazit mikrosyntax] →

Nápověda: ve vlastním zájmu uvádějte u komentářů pouze funkční a dostupnou e-mailovou adresu. Přezdívku, která je jednou spojená s konkrétní e-mailovou adresou, už nyní nelze bez zásahu administrátora serveru spojit s jinou adresou. Uvedením neplatné e-mailové adresy si v budoucnu znemožníte upload ikonky i možnost použít některé další chystané neanonymní funkce vázané na uvedení platné e-mailové adresy.


TečkaCZ [Nejnovější články] [Nejnovější komentáře] [Zeď vzkazů] [Zeď odkazů] [Začátek článku]

    TečkaCZ
  •  
  • Komentáře →
  • Nástěnky →
  • Debaty →
  • Články →
  • Ročníky →
  • Rubriky →
  • RSS kanály →
  • Vzhled →
  • Ostatní →
  •  
[] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] []
  •  
.

[Arachne Labs]

[SPOJE.NET]

[Právě dnes | Tech | Ostatní]

Yacy P2P web search jabber.arachne.cz
tiskové zprávy a otevřené dopisy přebíráme z nejrůznějších informačních kanálů (i bez výslovného souhlasu autorů)
licenční práva k použitým obrázkům a grafickým motivům nejsou definována (přebírejte pouze texty bez obrázků)
texty článků i komentáře bez uvedení copyrightu jsou chráněny GNU Free Documentation License
založeno na Quzo engine, (G)1999-2002 David Čermák, (G)2002-2012 Michael Polák
Quzo engine vyvíjejí Arachne Labs, webhosting sponzorují SPOJE.NET
seznam aktuálních článků je dostupný i ve formátu RSS (XML)
můžete také sledovat Twitter feed TečkyCZ.
test XHTML a CSS2 validity